Bursa'da alkollü bisiklet sürüşü pahalıya patladı: 9 bin TL ceza
Bursa'da alkollü bisiklet sürüşü pahalıya patladı: 9 bin TL ceza
Bursa'nın İnegöl ilçesinde polis ekiplerinin yaptığı trafik uygulaması sırasında durdurulan bir bisiklet sürücüsünün 2.50 promil alkollü olduğu tespit edildi. Sürücüye 'alkollü araç kullanmak' suçundan 9 bin 267 TL para cezası uygulandı.
Haber Giriş Tarihi: 17.07.2025 13:05
Haber Güncellenme Tarihi: 17.07.2025 13:11
Kaynak:
İHA
İnegöl Emniyet Müdürlüğü Trafik Büro Amirliği ekipleri, ilçe meydanında sürücülere yönelik uygulama gerçekleştirdi. Uygulama sırasında bisikletiyle güçlükle ilerleyen ve devrilmek üzere olan 60 yaşındaki Ali M. isimli sürücü, ekiplerin dikkatini çekti. Alkolmetreyi üflemeyi ilk etapta reddeden Ali M., polis ekiplerinin ikna çabası sonucu alkol testine tabi tutuldu. Yapılan ölçümde sürücünün 2.50 promil alkollü olduğu belirlendi. Alkollü araç kullanmaktan 9 bin 267 TL cezai işlem uygulanan sürücü, polis ekiplerine "Ben buradan gidiyorum. Arabayla bir ilgisi yok ki bunun. Ehliyeti yok bir şeyi yok ki bunun. Beni bu akşam idare edin. Beni giderken seyredin bak" diyerek kendisini savundu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa'da alkollü bisiklet sürüşü pahalıya patladı: 9 bin TL ceza
Bursa'nın İnegöl ilçesinde polis ekiplerinin yaptığı trafik uygulaması sırasında durdurulan bir bisiklet sürücüsünün 2.50 promil alkollü olduğu tespit edildi. Sürücüye 'alkollü araç kullanmak' suçundan 9 bin 267 TL para cezası uygulandı.
İnegöl Emniyet Müdürlüğü Trafik Büro Amirliği ekipleri, ilçe meydanında sürücülere yönelik uygulama gerçekleştirdi. Uygulama sırasında bisikletiyle güçlükle ilerleyen ve devrilmek üzere olan 60 yaşındaki Ali M. isimli sürücü, ekiplerin dikkatini çekti. Alkolmetreyi üflemeyi ilk etapta reddeden Ali M., polis ekiplerinin ikna çabası sonucu alkol testine tabi tutuldu. Yapılan ölçümde sürücünün 2.50 promil alkollü olduğu belirlendi. Alkollü araç kullanmaktan 9 bin 267 TL cezai işlem uygulanan sürücü, polis ekiplerine "Ben buradan gidiyorum. Arabayla bir ilgisi yok ki bunun. Ehliyeti yok bir şeyi yok ki bunun. Beni bu akşam idare edin. Beni giderken seyredin bak" diyerek kendisini savundu.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Kelkit Çayı'nda kaybolan kız 27 gündür aranıyor
Trafikte yol kesip tepki gösteren sürücü kamerada
Önce takip etti, yere düşen paraları alıp kayıplara karıştı
Bakan Tekin: Derslik sayısı 750 bine yükseldi
Başkan Aydın Osmangazi’yi spor tesisleriyle donatıyor
MSB'den o iddialara yalanlama geldi
Netanyahu: İran'ın nükleer silahı olmayacak
CENTCOM: 136 geminin Hürmüz Boğazı’ndan geçişi engellendi
Kıbrıs gazisi, Bursa'da son yolculuğuna uğurlandı