Engelli çobanı öldüresiye döven kız kardeşler tahliye edildi
Engelli çobanı öldüresiye döven kız kardeşler tahliye edildi
Kahramanmaraş'ın Andırın ilçesinde kendilerine içki almadığı için çoban Nail Yener'i sopayla dövüp o anları cep telefonuyla kaydeden iki kız kardeş, çıkarıldıkları ilk duruşmada tahliye edildi.
Haber Giriş Tarihi: 09.02.2025 16:58
Haber Güncellenme Tarihi: 09.02.2025 16:58
Kaynak:
İHA
Olay, 20 Eylül 2024'te Andırın ilçesi Çokak Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, hayvanlarını otlatan Nail Yener, içki almak isteyen iki kardeşin talebini reddedince saldırıya uğradı. Seçil G., Yener'i sopayla darbederken, ablası Melek G. de o anları kayda aldı. Görüntülerde şiddet anları net bir şekilde yer alırken, engelli çoban Yener durumdan şikayetçi olarak darp raporu aldı. Andırın Asliye Ceza Mahkemesi'nde görülen duruşmada, sanıklar SEGBİS ile bağlanarak pişman olduklarını belirtti ve beraatlerini talep etti. Nail Yener ise şikayetinin devam ettiğini söyledi. Savcılık, Melek G. için 11 yıl 10 ay, Seçil G. için 7 yıl 11 aya kadar hapis cezası talep etmişti.
Ancak mahkeme, ilk duruşmada sanıkların tahliyesine karar verdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Engelli çobanı öldüresiye döven kız kardeşler tahliye edildi
Kahramanmaraş'ın Andırın ilçesinde kendilerine içki almadığı için çoban Nail Yener'i sopayla dövüp o anları cep telefonuyla kaydeden iki kız kardeş, çıkarıldıkları ilk duruşmada tahliye edildi.
Olay, 20 Eylül 2024'te Andırın ilçesi Çokak Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, hayvanlarını otlatan Nail Yener, içki almak isteyen iki kardeşin talebini reddedince saldırıya uğradı. Seçil G., Yener'i sopayla darbederken, ablası Melek G. de o anları kayda aldı. Görüntülerde şiddet anları net bir şekilde yer alırken, engelli çoban Yener durumdan şikayetçi olarak darp raporu aldı. Andırın Asliye Ceza Mahkemesi'nde görülen duruşmada, sanıklar SEGBİS ile bağlanarak pişman olduklarını belirtti ve beraatlerini talep etti. Nail Yener ise şikayetinin devam ettiğini söyledi. Savcılık, Melek G. için 11 yıl 10 ay, Seçil G. için 7 yıl 11 aya kadar hapis cezası talep etmişti.
Ancak mahkeme, ilk duruşmada sanıkların tahliyesine karar verdi.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Bursa'da Manifest rüzgarı
Adalet Bakanı duyurdu: 15 bin personel alacağız
Fenerbahçe final şansını bir sonraki maça bıraktı
Bursa’da feci kaza: Kamyonun sürücüsü yaralandı
Putin: "Zelenskiy ile görüşmeyi anlamlı bulmuyorum"
Başkan Özdemir, Bursa Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Biba'yı ağırladı
Başkan Erol gençleri dinledi, talepler için harekete geçti
Resital Türkiye sektör profesyonellerini bir araya getirdi
Uluabat Gölü havzasında "Hasanağa Enginarı Hasat Programı"