İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Muğla'da jandarma ekiplerince düzenlenen “NARKOKAPAN-MUĞLA” operasyonunda, uyuşturucu madde satışı yaptığı belirlenen 73 sokak satıcısının yakalandığını açıkladı.
Haber Giriş Tarihi: 04.06.2025 10:53
Haber Güncellenme Tarihi: 04.06.2025 10:57
Kaynak:
(HABER MERKEZİ)
Gözaltına alınan şüphelilerden 43’ü tutuklanırken, 30'u hakkında adli kontrol kararı verildi. Yerlikaya, operasyonun özellikle gençleri hedef alan mahalle ve sokak aralarındaki “torbacı” olarak bilinen uyuşturucu satıcılarına yönelik gerçekleştirildiğini belirtti. Şüphelilerin sosyal medya ve mesajlaşma uygulamaları üzerinden uyuşturucu sattıkları, ticareti organize şekilde yürüttükleri tespit edildi.
4 aylık takip, 13 ilçede eş zamanlı operasyon
Operasyonun hazırlık süreci 4 ay sürdü. Muğla genelinde yapılan teknik ve fiziki takip sonucunda elde edilen delillerle operasyon başlatıldı. Jandarma Genel Komutanlığı Narkotik Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı koordinesinde Muğla İl Jandarma Komutanlığı tarafından; Bodrum, Dalaman, Datça, Fethiye, Kavaklıdere, Köyceğiz, Marmaris, Menteşe, Milas, Ortaca, Seydikemer, Ula ve Yatağan ilçelerinde eş zamanlı baskınlar düzenlendi.
Operasyonlara 512 Jandarma Timi, 2 Komando Timi, 5 Motorlu Asayiş Timi ve 6 narkotik köpeği katıldı. Bakan Yerlikaya, operasyonu koordine eden Muğla Cumhuriyet Başsavcılığı’nı, Muğla Valiliği’ni, ilçe kaymakamlarını ve görev alan jandarma personelini tebrik etti. “Uyuşturucu insanlığın en büyük düşmanıdır” diyen Yerlikaya, zehir tacirlerine karşı mücadelenin kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
'Narkokapan' operasyonu: 73 torbacı gözaltında
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Muğla'da jandarma ekiplerince düzenlenen “NARKOKAPAN-MUĞLA” operasyonunda, uyuşturucu madde satışı yaptığı belirlenen 73 sokak satıcısının yakalandığını açıkladı.
Gözaltına alınan şüphelilerden 43’ü tutuklanırken, 30'u hakkında adli kontrol kararı verildi. Yerlikaya, operasyonun özellikle gençleri hedef alan mahalle ve sokak aralarındaki “torbacı” olarak bilinen uyuşturucu satıcılarına yönelik gerçekleştirildiğini belirtti. Şüphelilerin sosyal medya ve mesajlaşma uygulamaları üzerinden uyuşturucu sattıkları, ticareti organize şekilde yürüttükleri tespit edildi.
4 aylık takip, 13 ilçede eş zamanlı operasyon
Operasyonun hazırlık süreci 4 ay sürdü. Muğla genelinde yapılan teknik ve fiziki takip sonucunda elde edilen delillerle operasyon başlatıldı. Jandarma Genel Komutanlığı Narkotik Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı koordinesinde Muğla İl Jandarma Komutanlığı tarafından; Bodrum, Dalaman, Datça, Fethiye, Kavaklıdere, Köyceğiz, Marmaris, Menteşe, Milas, Ortaca, Seydikemer, Ula ve Yatağan ilçelerinde eş zamanlı baskınlar düzenlendi.
Operasyonlara 512 Jandarma Timi, 2 Komando Timi, 5 Motorlu Asayiş Timi ve 6 narkotik köpeği katıldı. Bakan Yerlikaya, operasyonu koordine eden Muğla Cumhuriyet Başsavcılığı’nı, Muğla Valiliği’ni, ilçe kaymakamlarını ve görev alan jandarma personelini tebrik etti. “Uyuşturucu insanlığın en büyük düşmanıdır” diyen Yerlikaya, zehir tacirlerine karşı mücadelenin kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.
Kaynak: (HABER MERKEZİ)
En Çok Okunan Haberler
Sağlık Bakanı Memişoğlu: "Dünyada bir ilke daha imza atıldı"
DMM'den '25 Yeni İl' açıklaması
Galibaf: "İran, nihai zafere doğru büyük bir adım attı"
Kabine sonrası Erdoğan'dan ABD-İran Mutabakatı değerlendirmesi
Fenerbahçe, Beşiktaş karşısında seriyi 1-1'e getirdi
Bursa’da kurşunların havada uçuştuğu çatışma kamerada
Fenerbahçe'de yönetim kurulu görev dağılımı yapıldı
Panathinaikos, Ergin Ataman ile yollarını ayırdı
Vance: Beklentimiz, boğazın ücretsiz bir şekilde açılması