Sakarya'nın Adapazarı ilçesinde SASKİ Genel Müdürlüğü önüne elinde benzin dolu şişeyle duran bir kişi, kendini yakacağını söyledi.
Haber Giriş Tarihi: 15.07.2025 14:07
Haber Güncellenme Tarihi: 15.07.2025 14:11
Kaynak:
İHA
Ekiplerin olay yerine gelmesinin ardından şahıs, benzin şişesini motosikleti için aldığını belirterek yakıtı motosikletin deposuna doldurdu.
Olay, Adapazarı şehir merkezinde bulunan Aziz Duran Parkı içerisindeki Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ) Genel Müdürlüğü binası önünde meydana geldi. İddiaya göre, K.K. kurumla yaşadığı bir meselenin ardından elinde benzin dolu pet şişeyle binanın önüne geldi. Elinde benzin dolu bidon bulunan ve kendini yakacağını söylediği öne sürülen şahıs için bölgeye itfaiye, sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Ekiplerle görüşen K.K., motosikletinin yakıtının bittiğini, bu sebeple benzin aldığını söyledi. Şahıs, elindeki yakıtı motosikletinin deposuna dökerken olay yerine gelen SASKİ Genel Müdür Vekili Seyit Sakallıoğlu, şahısla bizzat görüşerek SASKİ binasına davet etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Sakarya'da panik: Elindeki benzinle gündem oldu
Sakarya'nın Adapazarı ilçesinde SASKİ Genel Müdürlüğü önüne elinde benzin dolu şişeyle duran bir kişi, kendini yakacağını söyledi.
Ekiplerin olay yerine gelmesinin ardından şahıs, benzin şişesini motosikleti için aldığını belirterek yakıtı motosikletin deposuna doldurdu.
Olay, Adapazarı şehir merkezinde bulunan Aziz Duran Parkı içerisindeki Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ) Genel Müdürlüğü binası önünde meydana geldi. İddiaya göre, K.K. kurumla yaşadığı bir meselenin ardından elinde benzin dolu pet şişeyle binanın önüne geldi. Elinde benzin dolu bidon bulunan ve kendini yakacağını söylediği öne sürülen şahıs için bölgeye itfaiye, sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Ekiplerle görüşen K.K., motosikletinin yakıtının bittiğini, bu sebeple benzin aldığını söyledi. Şahıs, elindeki yakıtı motosikletinin deposuna dökerken olay yerine gelen SASKİ Genel Müdür Vekili Seyit Sakallıoğlu, şahısla bizzat görüşerek SASKİ binasına davet etti.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Kiraz toplamak için ağaca çıktı, düşerek ağır yaralandı
e-YÖKDİL 2026/3 sonuçları açıklandı
Bursa’da iki kardeş arasında bıçaklı kavga: 2 yaralı
Bursa'da binlerce dönüm tarım arazisi zarar gördü
Bursa'da Çevre Günü’nde maden tepkisi: "Doğal alanlarımız madencilerin çalışma sahasına dönüştürüldü"
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Küresel alanda daha güçlü olacağız"
Büyükşehir’den gençlere üniversite yolunda sınav provası
Bursa'da Boğazköy Barajı'nda büyükbaş hayvan ölüsü alarmı
Bursa'da 150 yıllık çınar böyle devrildi