Alevler karayolunu böyle sardı, makam araçları az daha yanıyordu
Alevler karayolunu böyle sardı, makam araçları az daha yanıyordu
Kestel ile Gürsu arasındaki ormanlık alanda başlayan ve rüzgarın etkisiyle hızla büyüyerek karayoluna kadar ulaşan yangında Gürsu Kaymakamı ve Gürsü Belediye Başkanı'nın makam arabası yanmaktan son anda kurtuldu.
Haber Giriş Tarihi: 26.07.2025 22:27
Haber Güncellenme Tarihi: 26.07.2025 22:29
Kaynak:
İHA
Ekiplerin havadan ve karadan müdahalesi sürerken, karayolunu ikiye bölen alevler yüzünden söndürme ekipleriyle çiftçilerin görüş mesafesi ve ulaşımı kesildi. Alevlerden koşarak kaçan vatandaşların panik anları kameralara anbean yansıdı. Bursa'nın Kestel ve Gürsu ilçeleri arasındaki ormanlık alanda başlayan yangın etkisini arttırarak devam ediyor. İnceleme için yangın bölgesine gelen Gürsu Kaymakamı Murat Kütük ve Gürsü Belediye Başkanı Mustafa Işık'ın makam araçları alevlerin ortasında kaldı. Makam şoförleri de hızla ilerleyen alevlerin içerisinden araçları çıkarmaya çalıştı. Karayolu üzerinde yolu saran alevler sebebiyle yangına müdahale etmek için araçlarıyla gelen vatandaşlar araçlarını alevlerden zor kaçırdı. Hızla ilerleyen alevlerden kurtulmak için karayolunda koşarak kaçan vatandaşların panik anları kameralara anbean yansıdı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Alevler karayolunu böyle sardı, makam araçları az daha yanıyordu
Kestel ile Gürsu arasındaki ormanlık alanda başlayan ve rüzgarın etkisiyle hızla büyüyerek karayoluna kadar ulaşan yangında Gürsu Kaymakamı ve Gürsü Belediye Başkanı'nın makam arabası yanmaktan son anda kurtuldu.
Ekiplerin havadan ve karadan müdahalesi sürerken, karayolunu ikiye bölen alevler yüzünden söndürme ekipleriyle çiftçilerin görüş mesafesi ve ulaşımı kesildi. Alevlerden koşarak kaçan vatandaşların panik anları kameralara anbean yansıdı.
Bursa'nın Kestel ve Gürsu ilçeleri arasındaki ormanlık alanda başlayan yangın etkisini arttırarak devam ediyor. İnceleme için yangın bölgesine gelen Gürsu Kaymakamı Murat Kütük ve Gürsü Belediye Başkanı Mustafa Işık'ın makam araçları alevlerin ortasında kaldı. Makam şoförleri de hızla ilerleyen alevlerin içerisinden araçları çıkarmaya çalıştı. Karayolu üzerinde yolu saran alevler sebebiyle yangına müdahale etmek için araçlarıyla gelen vatandaşlar araçlarını alevlerden zor kaçırdı. Hızla ilerleyen alevlerden kurtulmak için karayolunda koşarak kaçan vatandaşların panik anları kameralara anbean yansıdı.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Gazze'de son 24 saatte 7 sivil öldü
CHP'den ayrılarak bağımsız olan Başkan Bilecen konuştu
Kişisel sebeple istifa eden işçiye tazminat şoku
İznik'te Nazende fasulyesinde ilk hasat başladı
Bursa'da seyir halindeki otomobil alev topuna döndü
Toplam enerji akışları 20 bin 164 petajul olarak hesaplandı
İnegöl’de devam eden projeler yerinde incelendi
BTÜ’den atık zeytin dallarıyla kuraklığa akıllı çözüm
Nilüfer’de 'Tütüne Değil, Hayata Yer Aç' söyleşisi