Anaokulu öğrencilerinden İnegöl Belediyesi’ne ziyaret
Anaokulu öğrencilerinden İnegöl Belediyesi’ne ziyaret
Şükrünailipaşa Anaokulu öğrencileri, okul öncesi eğitimin bir parçası olan kurum ve meslek tanıtımları kapsamında İnegöl Belediyesi’ni ziyaret etti. Zabıta Müdürlüğü ve Çözüm Merkezi ile İzleme Değerlendirme Merkezlerini gezen öğrenciler kurum işleyişi hakkında bilgi sahibi oldu.
Haber Giriş Tarihi: 20.02.2025 10:44
Haber Güncellenme Tarihi: 20.02.2025 10:45
Kaynak:
(BÜLTEN)
Şükrünailipaşa Anaokulu öğrencileri, okul öncesi eğitimlerinin bir parçası olarak kurum ve meslek tanıtımları kapsamında İnegöl Belediyesi ve Zabıta Müdürlüğü’nü ziyaret etti. Öğrenciler, ziyaretleri sırasında belediyenin işleyişi ve zabıta teşkilatının görevleri hakkında bilgilendirildi. Ziyaret Zabıta Müdürlüğü ziyaretiyle başladı. Öğrencilere belediyenin hizmet alanları ve belediyeciliğin önemi anlatıldı. Yerel yönetimlerin şehirdeki rolüne ilişkin bilgiler verildi.
Zabıta Müdürlüğü personeli mihmandarlığında yapılan kurum ziyaretinde öğrencilere zabıtaların görevleri ve şehirdeki düzeni sağlamak adına yaptıkları çalışmalar hakkında da bilgiler verildi. Daha sonra Çözüm Merkezi ve İnegöl Belediyesi İzleme Değerlendirme Merkezleri ziyaret edilerek incelendi ve buralar hakkında bilgilendirmeler yapıldı. Ziyaretin sonunda öğrenciler, belediye ve zabıta çalışanlarına teşekkür ederek öğrendikleri yeni bilgilerle okullarına geri döndüler.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Anaokulu öğrencilerinden İnegöl Belediyesi’ne ziyaret
Şükrünailipaşa Anaokulu öğrencileri, okul öncesi eğitimin bir parçası olan kurum ve meslek tanıtımları kapsamında İnegöl Belediyesi’ni ziyaret etti. Zabıta Müdürlüğü ve Çözüm Merkezi ile İzleme Değerlendirme Merkezlerini gezen öğrenciler kurum işleyişi hakkında bilgi sahibi oldu.
Şükrünailipaşa Anaokulu öğrencileri, okul öncesi eğitimlerinin bir parçası olarak kurum ve meslek tanıtımları kapsamında İnegöl Belediyesi ve Zabıta Müdürlüğü’nü ziyaret etti. Öğrenciler, ziyaretleri sırasında belediyenin işleyişi ve zabıta teşkilatının görevleri hakkında bilgilendirildi. Ziyaret Zabıta Müdürlüğü ziyaretiyle başladı. Öğrencilere belediyenin hizmet alanları ve belediyeciliğin önemi anlatıldı. Yerel yönetimlerin şehirdeki rolüne ilişkin bilgiler verildi.
Zabıta Müdürlüğü personeli mihmandarlığında yapılan kurum ziyaretinde öğrencilere zabıtaların görevleri ve şehirdeki düzeni sağlamak adına yaptıkları çalışmalar hakkında da bilgiler verildi. Daha sonra Çözüm Merkezi ve İnegöl Belediyesi İzleme Değerlendirme Merkezleri ziyaret edilerek incelendi ve buralar hakkında bilgilendirmeler yapıldı. Ziyaretin sonunda öğrenciler, belediye ve zabıta çalışanlarına teşekkür ederek öğrendikleri yeni bilgilerle okullarına geri döndüler.
Kaynak: (BÜLTEN)
En Çok Okunan Haberler
Fenerbahçe'den teknik direktör açıklaması
İngiltere Savunma Bakanı Healey istifa etti
Trump: İran'a bu gece çok sert bir darbe indireceğiz
Çin, Teodoro ve ailesinin ülkeye girişini yasakladı
Bakan Fidan, Bulgaristan Cumhurbaşkanı Yotova ile görüştü
Korkunç kazada can pazarı: 3 ölü, 5 yaralı
Melike Şahin yarın sevenleriyle buluşacak
Sazlık yangınında 10 dönüm alan zarar gördü
Bursa’daki dev soruşturmada çarpıcı detaylar