Nilüfer Belediye Başkan Şadi Özdemir, Görükle’deki Nilbel Kafe Koza’da üniversite öğrencileriyle birlikte iftar açtı. İftarda karşılarında Başkan Şadi Özdemir’i gören öğrenciler, yaşadıkları sorunları da paylaştı.
Haber Giriş Tarihi: 27.03.2025 14:16
Haber Güncellenme Tarihi: 27.03.2025 14:17
Kaynak:
(BÜLTEN)
Nilüfer Belediyesi ve Tophane Rotary Kulübü’nün Ramazan ayı boyunca Görükle’deki Nilbel Kafe Koza’da birlikte düzenlediği iftarlara, çok sayıda üniversite öğrencisi katılıyor. Dayanışma ve paylaşma ruhunun yaşandığı iftarlar, öğrencilerin de yüzünü güldürüyor.
Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir de, Nilüfer Belediye Başkan Yardımcısı Okan Şahin ve Tophane Rotary Kulübü Dönem Başkanı Tolga Bacak ile birlikte öğrencilerle iftar yaptı.
"Siz bizim geleceğimizsiniz"
İftar saati öncesinde öğrencilere yemek servisi yapan Başkan Şadi Özdemir, sohbet etme imkanı da buldu. Öğrencilere Kent Lokantası’ndan da yararlanmalarını öneren Başkan Şadi Özdemir, Koza Kütüphane’yi 24 saat hizmete soktuklarını hatırlatarak, “Siz bizim geleceğimizsiniz. O nedenle de önceliklerimiz arasındasınız. Üniversite öğrencileri eğitimlerini en iyi şekilde tamamlasın diye biz de elimizden geleni yapıyoruz, yapmaya da devam edeceğiz” dedi.
Kurulan iftar sofralarının kendileri için çok iyi olduğunu söyleyen öğrenciler de Başkan Şadi Özdemir’den sosyal etkinlikler için daha fazla alan istedi.
Başkan Şadi Özdemir sohbetin ardından öğrencilerle birlikte iftar yaptı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Şadi Özdemir gençlerle iftarda buluştu
Nilüfer Belediye Başkan Şadi Özdemir, Görükle’deki Nilbel Kafe Koza’da üniversite öğrencileriyle birlikte iftar açtı. İftarda karşılarında Başkan Şadi Özdemir’i gören öğrenciler, yaşadıkları sorunları da paylaştı.
Nilüfer Belediyesi ve Tophane Rotary Kulübü’nün Ramazan ayı boyunca Görükle’deki Nilbel Kafe Koza’da birlikte düzenlediği iftarlara, çok sayıda üniversite öğrencisi katılıyor. Dayanışma ve paylaşma ruhunun yaşandığı iftarlar, öğrencilerin de yüzünü güldürüyor.
Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir de, Nilüfer Belediye Başkan Yardımcısı Okan Şahin ve Tophane Rotary Kulübü Dönem Başkanı Tolga Bacak ile birlikte öğrencilerle iftar yaptı.
"Siz bizim geleceğimizsiniz"
İftar saati öncesinde öğrencilere yemek servisi yapan Başkan Şadi Özdemir, sohbet etme imkanı da buldu. Öğrencilere Kent Lokantası’ndan da yararlanmalarını öneren Başkan Şadi Özdemir, Koza Kütüphane’yi 24 saat hizmete soktuklarını hatırlatarak, “Siz bizim geleceğimizsiniz. O nedenle de önceliklerimiz arasındasınız. Üniversite öğrencileri eğitimlerini en iyi şekilde tamamlasın diye biz de elimizden geleni yapıyoruz, yapmaya da devam edeceğiz” dedi.
Kurulan iftar sofralarının kendileri için çok iyi olduğunu söyleyen öğrenciler de Başkan Şadi Özdemir’den sosyal etkinlikler için daha fazla alan istedi.
Başkan Şadi Özdemir sohbetin ardından öğrencilerle birlikte iftar yaptı.
Kaynak: (BÜLTEN)
En Çok Okunan Haberler
Öfkeli baba, kızını rahatsız eden gencin kulağını kesti
Trump'tan Netanyahu'ya küfürlü tepki
Bakan Gürlek’ten taziye mesajı
Plajda silahlı insansız hava aracı bulundu
Suç örgütüne ağır darbe: 63 gözaltı
Şehit Polis Memuru Tayfun Baş, son yolculuğuna uğurlandı
Silahla yaralama şüphelisi tutuklandı
OYAK'ın 65'inci yıl coşkusu, Dragos Sahili'nde tek yürek oldu
Kaza sonrası otomobil alev topuna döndü: 2'si ağır 4 yaralı