Bölge valileri ve kurum temsilcileri ortak çözüm için bir araya geldi
Bölge valileri ve kurum temsilcileri ortak çözüm için bir araya geldi
Kocaeli'nde düzenlenen ve çevre illerin valilerinin katıldığı toplantıda düzensiz göçle mücadele ve insan kaçakçılığına karşı önlemler görüşüldü. Bölgedeki mevcut uygulamalar ve alınacak tedbirler değerlendirilirken, iş birliğinin önemine vurgu yapıldı.
Haber Giriş Tarihi: 22.07.2025 17:27
Haber Güncellenme Tarihi: 22.07.2025 17:29
Kaynak:
(HABER MERKEZİ)
Toplantıya, Kocaeli Valisi İlhami Aktaş başta olmak üzere; Bursa Valisi Erol Ayyıldız, Balıkesir Valisi İsmail Ustaoğlu, Bilecik Valisi Faik Oktay Sözer, Çanakkale Valisi Doç. Dr. Ömer Toraman, Kütahya Valisi Musa Işın, Yalova Valisi Dr. Hülya Kaya ve Sakarya Vali Vekili Vali Yardımcısı Dr. İsmail Altan Demirayak ile ilgili il müdürleri katıldı.
KURUMLAR ARASI İŞ BİRLİĞİ ARTACAK
Toplantıda, düzensiz göçle mücadele kapsamında yürütülen çalışmalar ele alındı. Bölge illerindeki mevcut uygulamalar, alınan tedbirler ve karşılaşılan sorunlar masaya yatırılırken, kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesine yönelik değerlendirmelerde bulunuldu.
Göç yönetiminin etkinliğini artırmaya yönelik stratejilerin de görüşüldüğü toplantıda, insan kaçakçılığına karşı caydırıcı önlemlerin artırılması ve sınır güvenliğine yönelik koordinasyonun daha da güçlendirilmesi gerektiği vurgulandı.
Toplantının sonunda, bölgesel iş birliğinin önemine dikkat çeken katılımcı valiler, düzensiz göçle mücadelenin kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bölge valileri ve kurum temsilcileri ortak çözüm için bir araya geldi
Kocaeli'nde düzenlenen ve çevre illerin valilerinin katıldığı toplantıda düzensiz göçle mücadele ve insan kaçakçılığına karşı önlemler görüşüldü. Bölgedeki mevcut uygulamalar ve alınacak tedbirler değerlendirilirken, iş birliğinin önemine vurgu yapıldı.
Toplantıya, Kocaeli Valisi İlhami Aktaş başta olmak üzere; Bursa Valisi Erol Ayyıldız, Balıkesir Valisi İsmail Ustaoğlu, Bilecik Valisi Faik Oktay Sözer, Çanakkale Valisi Doç. Dr. Ömer Toraman, Kütahya Valisi Musa Işın, Yalova Valisi Dr. Hülya Kaya ve Sakarya Vali Vekili Vali Yardımcısı Dr. İsmail Altan Demirayak ile ilgili il müdürleri katıldı.
KURUMLAR ARASI İŞ BİRLİĞİ ARTACAK
Toplantıda, düzensiz göçle mücadele kapsamında yürütülen çalışmalar ele alındı. Bölge illerindeki mevcut uygulamalar, alınan tedbirler ve karşılaşılan sorunlar masaya yatırılırken, kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesine yönelik değerlendirmelerde bulunuldu.
Göç yönetiminin etkinliğini artırmaya yönelik stratejilerin de görüşüldüğü toplantıda, insan kaçakçılığına karşı caydırıcı önlemlerin artırılması ve sınır güvenliğine yönelik koordinasyonun daha da güçlendirilmesi gerektiği vurgulandı.
Toplantının sonunda, bölgesel iş birliğinin önemine dikkat çeken katılımcı valiler, düzensiz göçle mücadelenin kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti.
Kaynak: (HABER MERKEZİ)
En Çok Okunan Haberler
Fenerbahçe'de oy sayma işlemi başladı
Bursa Leylek Şenliği binlerce doğaseveri bir araya getirdi
Milliler madalyaları topladı
Can Polat cinayeti zanlıları tutuklandı
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Sıfır Atık açıklaması
Paşinyan: Türkiye ile diplomatik ilişkilerin kurulmasını bekliyorum
Kadın A Milli Takımı, Malta yolculuğu öncesi taktik çalıştı
Fenerbahçe seçiminde eski sporcular da oy kullandı
Paniğe sebep olan yılanı eliyle yakaladı