Bursa Büyükşehir, ‘Bağımlılık ve İyileşme Sempozyumu’nda yerini aldı
Bursa Büyükşehir, ‘Bağımlılık ve İyileşme Sempozyumu’nda yerini aldı
Bursa Büyükşehir Belediyesi, İstanbul’da düzenlenen ‘Bağımlılık ve İyileşme Sempozyumu’nda yerini alarak bağımlılıkla mücadeledeki deneyimlerini ve çalışmalarını katılımcılara aktardı.
Haber Giriş Tarihi: 08.03.2025 12:45
Haber Güncellenme Tarihi: 08.03.2025 12:47
Kaynak:
(BÜLTEN)
Bağımlılık Akademisi, Moodist Psikiyatri ve Nöroloji Hastanesi ile İstanbul Kent Üniversitesi tarafından düzenlenen ‘Bağımlılık ve İyileşme Sempozyumu’, Türkiye’nin çeşitli bölgelerinde bağımlılık üzerine çalışan uzmanları bir araya getirdi. Bursa Büyükşehir Belediyesi Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığı'na bağlı Sağlık Hizmetleri ve Bağımlılıkla Mücadele Şube Müdürlüğü de sempozyumda yerini aldı. Bağımlılıkla mücadeledeki deneyimlerini ve çalışmalarını katılımcılara aktaran Bursa Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, ‘Sahadan Bakış’ panelinde ‘Bağımlılıktan özgürlüğe, toplumsal entegrasyon: Bir olgu’ sunumu gerçekleştirdi. GADEM’in bağımlılıkla mücadele çalışmalarını da anlatan yetkililer, Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin katkısıyla yerel yönetimlerin bağımlılıkla mücadeleye dair geliştirdiği yöntemler ve toplumsal entegrasyon süreçleri hakkında bilgi verdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa Büyükşehir, ‘Bağımlılık ve İyileşme Sempozyumu’nda yerini aldı
Bursa Büyükşehir Belediyesi, İstanbul’da düzenlenen ‘Bağımlılık ve İyileşme Sempozyumu’nda yerini alarak bağımlılıkla mücadeledeki deneyimlerini ve çalışmalarını katılımcılara aktardı.
Bağımlılık Akademisi, Moodist Psikiyatri ve Nöroloji Hastanesi ile İstanbul Kent Üniversitesi tarafından düzenlenen ‘Bağımlılık ve İyileşme Sempozyumu’, Türkiye’nin çeşitli bölgelerinde bağımlılık üzerine çalışan uzmanları bir araya getirdi. Bursa Büyükşehir Belediyesi Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığı'na bağlı Sağlık Hizmetleri ve Bağımlılıkla Mücadele Şube Müdürlüğü de sempozyumda yerini aldı. Bağımlılıkla mücadeledeki deneyimlerini ve çalışmalarını katılımcılara aktaran Bursa Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, ‘Sahadan Bakış’ panelinde ‘Bağımlılıktan özgürlüğe, toplumsal entegrasyon: Bir olgu’ sunumu gerçekleştirdi. GADEM’in bağımlılıkla mücadele çalışmalarını da anlatan yetkililer, Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin katkısıyla yerel yönetimlerin bağımlılıkla mücadeleye dair geliştirdiği yöntemler ve toplumsal entegrasyon süreçleri hakkında bilgi verdi.
Kaynak: (BÜLTEN)
En Çok Okunan Haberler
Mustafa Bozbey'in 402 yıl hapis istendi
BUÜ'de Lâmiî Çelebi'nin Kaleminden Bursa izleyiciyle buluştu
Nilüfer Belediyesi çalışanlarına sağlık taraması
Bulgaristan sınır polisi filosunu güçlendirdi
Bakan Çiftçi, KKTC Cumhurbaşkanı Erhürman ile görüştü
17 yaşındaki çocuk akranını bıçaklayarak öldürdü
İnegöl'de mahalle konağı görenleri hayrete düşürüyor
Kanser tedavisinde en yüksek teknoloji hizmete girdi
Bursa'da 23 şüpheli adliyede