Bursa Büyükşehir Belediyesi iftara yetişemeyenlerin yanında
Bursa Büyükşehir Belediyesi iftara yetişemeyenlerin yanında
Bursa Büyükşehir Belediyesi, şehrin yoğun geçiş noktalarında, iftara yetişemeyenler ve görev başında olanlar için iftariyelik ikramında bulunuyor.
Haber Giriş Tarihi: 28.02.2025 22:17
Haber Güncellenme Tarihi: 28.02.2025 22:19
Kaynak:
(BÜLTEN)
Bursa Büyükşehir Belediyesi, Terminal, Şevket Yılmaz Hastanesi, Şehir Hastanesi ile Acemler, Şehreküstü, Mimar Sinan, Küçük Sanayi, Arabayatağı, Uludağ Üniversitesi, Otosansit, Organize Sanayi, Osmangazi, Hacivat, Gürsu ve Kestel metro duraklarında her gün vatandaşlara soğuk sandviç, hurma, zeytin ve sudan oluşan iftariyelik paketler ulaştırılıyor.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Ramazan'ın bereketini ve paylaşma kültürünü hep birlikte yaşamanın önemine vurgu yaparak, "Ramazan ayı, birlik, beraberlik ve dayanışmanın en yoğun hissedildiği zamanlardan biridir. Biz de Bursa Büyükşehir Belediyesi olarak, bu mübarek ayda hemşehrilerimizin yanında olmaya devam ediyoruz. İftara yetişemeyen vatandaşlarımızın mağduriyet yaşamaması için ekiplerimiz, kentin farklı noktalarında iftariyelik ikramlarını ulaştırıyor. Paylaşmanın ve dayanışmanın güzelliğini hep birlikte yaşamak dileğiyle, tüm hemşehrilerimize hayırlı Ramazanlar diliyorum" şeklinde konuştu
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa Büyükşehir Belediyesi iftara yetişemeyenlerin yanında
Bursa Büyükşehir Belediyesi, şehrin yoğun geçiş noktalarında, iftara yetişemeyenler ve görev başında olanlar için iftariyelik ikramında bulunuyor.
Bursa Büyükşehir Belediyesi, Terminal, Şevket Yılmaz Hastanesi, Şehir Hastanesi ile Acemler, Şehreküstü, Mimar Sinan, Küçük Sanayi, Arabayatağı, Uludağ Üniversitesi, Otosansit, Organize Sanayi, Osmangazi, Hacivat, Gürsu ve Kestel metro duraklarında her gün vatandaşlara soğuk sandviç, hurma, zeytin ve sudan oluşan iftariyelik paketler ulaştırılıyor.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Ramazan'ın bereketini ve paylaşma kültürünü hep birlikte yaşamanın önemine vurgu yaparak, "Ramazan ayı, birlik, beraberlik ve dayanışmanın en yoğun hissedildiği zamanlardan biridir. Biz de Bursa Büyükşehir Belediyesi olarak, bu mübarek ayda hemşehrilerimizin yanında olmaya devam ediyoruz. İftara yetişemeyen vatandaşlarımızın mağduriyet yaşamaması için ekiplerimiz, kentin farklı noktalarında iftariyelik ikramlarını ulaştırıyor. Paylaşmanın ve dayanışmanın güzelliğini hep birlikte yaşamak dileğiyle, tüm hemşehrilerimize hayırlı Ramazanlar diliyorum" şeklinde konuştu
Kaynak: (BÜLTEN)
En Çok Okunan Haberler
Öfkeli baba, kızını rahatsız eden gencin kulağını kesti
Trump'tan Netanyahu'ya küfürlü tepki
Bakan Gürlek’ten taziye mesajı
Plajda silahlı insansız hava aracı bulundu
Suç örgütüne ağır darbe: 63 gözaltı
Şehit Polis Memuru Tayfun Baş, son yolculuğuna uğurlandı
Silahla yaralama şüphelisi tutuklandı
OYAK'ın 65'inci yıl coşkusu, Dragos Sahili'nde tek yürek oldu
Kaza sonrası otomobil alev topuna döndü: 2'si ağır 4 yaralı