BUSKİ Genel Müdürlüğü, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla İçme Suyu Dairesi Başkanlığı tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında Yıldırım İlçesi'nde yarın su kesintisi olacağını duyurdu.
Haber Giriş Tarihi: 15.05.2025 17:22
Haber Güncellenme Tarihi: 15.05.2025 17:38
Kaynak:
(HABER MERKEZİ)
BUSKİ Genel Müdürlüğü açıklamasında,"İçme Suyu Dairesi Başkanlığı tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında Yıldırım İlçesi Değirmenönü Mahallesi Bozdemir Sokak, Çaldıran Caddesi ve Şehitler Caddesi arasında kalan bölgede 16 Mayıs 2025 tarihinde (YARIN) 08:00–18:00 saatleri arasında su kesintisi yapılacaktır. Vatandaşların tedbirli olması rica olunur" ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa'da su kesintisi
BUSKİ Genel Müdürlüğü, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla İçme Suyu Dairesi Başkanlığı tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında Yıldırım İlçesi'nde yarın su kesintisi olacağını duyurdu.
BUSKİ Genel Müdürlüğü açıklamasında,"İçme Suyu Dairesi Başkanlığı tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında Yıldırım İlçesi Değirmenönü Mahallesi Bozdemir Sokak, Çaldıran Caddesi ve Şehitler Caddesi arasında kalan bölgede 16 Mayıs 2025 tarihinde (YARIN) 08:00–18:00 saatleri arasında su kesintisi yapılacaktır. Vatandaşların tedbirli olması rica olunur" ifadelerini kullandı.
Kaynak: (HABER MERKEZİ)
En Çok Okunan Haberler
Fenerbahçe'den teknik direktör açıklaması
İngiltere Savunma Bakanı Healey istifa etti
Trump: İran'a bu gece çok sert bir darbe indireceğiz
Çin, Teodoro ve ailesinin ülkeye girişini yasakladı
Bakan Fidan, Bulgaristan Cumhurbaşkanı Yotova ile görüştü
Korkunç kazada can pazarı: 3 ölü, 5 yaralı
Melike Şahin yarın sevenleriyle buluşacak
Sazlık yangınında 10 dönüm alan zarar gördü
Bursa’daki dev soruşturmada çarpıcı detaylar