Bursa Emniyeti'nden 19 Mayıs'ta narkotik farkındalık etkinliği
Bursa Emniyeti'nden 19 Mayıs'ta narkotik farkındalık etkinliği
Bursa Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü, İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen "En İyi Narkotik Polisi Anne", "Narkorehber" ve "Uyuma" projeleri kapsamında 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla farkındalık etkinliği düzenledi.
Haber Giriş Tarihi: 21.05.2025 17:31
Haber Güncellenme Tarihi: 21.05.2025 17:33
Kaynak:
İHA
Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından Mihraplı Kent Parkı'nda gerçekleştirilen 19 Mayıs etkinlikleri ve Mor ve Ötesi konseri öncesinde kurulan bilgilendirme stantlarında yaklaşık 20 bin vatandaşa ulaşıldı. Vatandaşlara madde bağımlılığıyla mücadelede toplumsal bilinç oluşturmayı hedefleyen projeler tanıtıldı.
Etkinlik kapsamında gençlere ve ailelere yönelik broşürler dağıtılırken, "Uyuşturucu ile Mücadele Aplikasyonu (UYUMA)" da tanıtıldı. Polis ekipleri, madde kullanımının önlenmesi ve erken müdahale için özellikle annelerin bilinçlendirilmesinin önemine vurgu yaptı.
Emniyet yetkilileri, benzer farkındalık çalışmalarının önümüzdeki dönemde de il genelindeki konser, söyleşi ve şenlik gibi büyük katılımlı organizasyonlarda sürdürüleceğini bildirdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa Emniyeti'nden 19 Mayıs'ta narkotik farkındalık etkinliği
Bursa Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü, İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen "En İyi Narkotik Polisi Anne", "Narkorehber" ve "Uyuma" projeleri kapsamında 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla farkındalık etkinliği düzenledi.
Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından Mihraplı Kent Parkı'nda gerçekleştirilen 19 Mayıs etkinlikleri ve Mor ve Ötesi konseri öncesinde kurulan bilgilendirme stantlarında yaklaşık 20 bin vatandaşa ulaşıldı. Vatandaşlara madde bağımlılığıyla mücadelede toplumsal bilinç oluşturmayı hedefleyen projeler tanıtıldı.
Etkinlik kapsamında gençlere ve ailelere yönelik broşürler dağıtılırken, "Uyuşturucu ile Mücadele Aplikasyonu (UYUMA)" da tanıtıldı. Polis ekipleri, madde kullanımının önlenmesi ve erken müdahale için özellikle annelerin bilinçlendirilmesinin önemine vurgu yaptı.
Emniyet yetkilileri, benzer farkındalık çalışmalarının önümüzdeki dönemde de il genelindeki konser, söyleşi ve şenlik gibi büyük katılımlı organizasyonlarda sürdürüleceğini bildirdi.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Ev yangınında kundaklama şüphesi
Bursa'da yakalanacağını anladı, intihar etti
Bursa'da 13 yaşındaki Hazar evinin balkonunda karga besliyor
Bursa'nın o mahallesi 'Leylek Şehri'ne döndü
BUÜ KARAKUM, geleneksel sanatı geleceğe taşıyor
Osmangazi'de duatlon heyecanı
BTÜ’den yol ömrünü uzatacak asfalt projesi
Bursa’da 20 yılda binlerce özel çocuğun hayatına dokundular
Kestel'den kadınlara özel sağlıklı yaşam desteği