Bursa İl Sağlık Müdürlüğü'nden "kimsesiz hasta" ile ilgili açıklama
Bursa İl Sağlık Müdürlüğü'nden "kimsesiz hasta" ile ilgili açıklama
Bursa İl Sağlık Müdürlüğü, sosyal medyada yer alan kimsesiz hasta ile alakalı görüntüler hakkında açıklamada bulundu.
Haber Giriş Tarihi: 27.07.2025 23:55
Haber Güncellenme Tarihi: 27.07.2025 23:56
Kaynak:
İHA
Bursa İl Sağlık Müdürlüğünün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "Sosyal medyada konu olan Çekirge Devlet Hastanesi önünde yatan kronik alkol bağımlısı A.U. isimli kimsesiz hasta, ilgili paylaşımlar olmadan önce hastane personelleri tarafından temizlenip, kıyafetleri değiştirilip, beslenme ihtiyacı karşılandıktan sonra acil servisten kaçmıştır. Birkaç saat sonra vatandaşlar tarafından hastane dışında yerde yatarken bulununca 112 tarafından tekrar Çekirge Devlet Hastanesi Acil Servisine getirilmiştir. Hastane personelleri tarafından yeniden temizlenip, kıyafetleri değiştirilip, gerekli tetkikler yapıldıktan sonra Sosyal Hizmet uzmanları tarafından bakımevine yerleştirilinceye kadar hastanede yatışı yapılmıştır. Daha önce de Çekirge Devlet Hastanesi Sosyal Hizmet uzmanları tarafından aynı hasta ile ilgili prosedürler yapılarak bakımevine yerleştirilmiş, ancak alkol bağımlılığından dolayı bulunduğu bakımevinden kaçmış olduğu öğrenilmiştir" denildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa İl Sağlık Müdürlüğü'nden "kimsesiz hasta" ile ilgili açıklama
Bursa İl Sağlık Müdürlüğü, sosyal medyada yer alan kimsesiz hasta ile alakalı görüntüler hakkında açıklamada bulundu.
Bursa İl Sağlık Müdürlüğünün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "Sosyal medyada konu olan Çekirge Devlet Hastanesi önünde yatan kronik alkol bağımlısı A.U. isimli kimsesiz hasta, ilgili paylaşımlar olmadan önce hastane personelleri tarafından temizlenip, kıyafetleri değiştirilip, beslenme ihtiyacı karşılandıktan sonra acil servisten kaçmıştır. Birkaç saat sonra vatandaşlar tarafından hastane dışında yerde yatarken bulununca 112 tarafından tekrar Çekirge Devlet Hastanesi Acil Servisine getirilmiştir. Hastane personelleri tarafından yeniden temizlenip, kıyafetleri değiştirilip, gerekli tetkikler yapıldıktan sonra Sosyal Hizmet uzmanları tarafından bakımevine yerleştirilinceye kadar hastanede yatışı yapılmıştır. Daha önce de Çekirge Devlet Hastanesi Sosyal Hizmet uzmanları tarafından aynı hasta ile ilgili prosedürler yapılarak bakımevine yerleştirilmiş, ancak alkol bağımlılığından dolayı bulunduğu bakımevinden kaçmış olduğu öğrenilmiştir" denildi.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Kiraz toplamak için ağaca çıktı, düşerek ağır yaralandı
e-YÖKDİL 2026/3 sonuçları açıklandı
Bursa’da iki kardeş arasında bıçaklı kavga: 2 yaralı
Bursa'da binlerce dönüm tarım arazisi zarar gördü
Bursa'da Çevre Günü’nde maden tepkisi: "Doğal alanlarımız madencilerin çalışma sahasına dönüştürüldü"
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Küresel alanda daha güçlü olacağız"
Büyükşehir’den gençlere üniversite yolunda sınav provası
Bursa'da Boğazköy Barajı'nda büyükbaş hayvan ölüsü alarmı
Bursa'da 150 yıllık çınar böyle devrildi