Büyükşehir’den açıklama: Ulaşım zammının gerekçesi artan maliyetler
Büyükşehir’den açıklama: Ulaşım zammının gerekçesi artan maliyetler
Bursa Büyükşehir Belediyesi, son dönemde artan maliyetler nedeniyle şehir içi toplu ulaşım ücretlerine zam yapıldığını duyurdu.
Haber Giriş Tarihi: 07.07.2025 11:37
Haber Güncellenme Tarihi: 07.07.2025 11:43
Kaynak:
(HABER MERKEZİ)
Büyükşehir'den yapılan açıklamada, son 6 ay içerisinde başta personel giderleri, akaryakıt ve bakım maliyetleri olmak üzere birçok kalemde ciddi artışlar yaşandığına dikkat çekildi. Personel giderlerinde yüzde 55, bakım ve yedek parça maliyetlerinde ise yüzde 27 oranında artış yaşandığı belirtildi. Akaryakıt fiyatlarındaki yükselişin de sürdürülebilir ulaşım hizmetlerini zorlaştırdığı ifade edildi.
BursaKart sistemine ilişkin de önemli bir gelişmeye yer verildi. Ulaşımda dijital dönüşüm kapsamında abonman kart sistemi tamamen kaldırılıyor. Mevcut abonman kartlardaki biniş hakları ve süre dolana kadar mevcut kartlar kullanılmaya devam edecek.
Bursa Büyükşehir Belediyesi, alınan kararların ekonomik zorluklar göz önünde bulundurularak ve hizmet kalitesini sürdürülebilir kılmak amacıyla alındığını vurguladı. Yapılan açıklamada, “Sizlere hizmeti kesintisiz sunmak hem de bu süreci mümkün olan en adil ve şeffaf şekilde yürütmek istiyoruz” denildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Büyükşehir’den açıklama: Ulaşım zammının gerekçesi artan maliyetler
Bursa Büyükşehir Belediyesi, son dönemde artan maliyetler nedeniyle şehir içi toplu ulaşım ücretlerine zam yapıldığını duyurdu.
Büyükşehir'den yapılan açıklamada, son 6 ay içerisinde başta personel giderleri, akaryakıt ve bakım maliyetleri olmak üzere birçok kalemde ciddi artışlar yaşandığına dikkat çekildi. Personel giderlerinde yüzde 55, bakım ve yedek parça maliyetlerinde ise yüzde 27 oranında artış yaşandığı belirtildi. Akaryakıt fiyatlarındaki yükselişin de sürdürülebilir ulaşım hizmetlerini zorlaştırdığı ifade edildi.
BursaKart sistemine ilişkin de önemli bir gelişmeye yer verildi. Ulaşımda dijital dönüşüm kapsamında abonman kart sistemi tamamen kaldırılıyor. Mevcut abonman kartlardaki biniş hakları ve süre dolana kadar mevcut kartlar kullanılmaya devam edecek.
Bursa Büyükşehir Belediyesi, alınan kararların ekonomik zorluklar göz önünde bulundurularak ve hizmet kalitesini sürdürülebilir kılmak amacıyla alındığını vurguladı. Yapılan açıklamada, “Sizlere hizmeti kesintisiz sunmak hem de bu süreci mümkün olan en adil ve şeffaf şekilde yürütmek istiyoruz” denildi.
Kaynak: (HABER MERKEZİ)
En Çok Okunan Haberler
Şehit polise eşinden yürek dağlayan veda
Havuz ve deniz keyfiniz kabusa dönüşmesin
Yıldırım’da kadınlar üretiyor, kent kazanıyor
İsviçre nüfus sınırı için sandık başında
Millilere KKTC’den Dünya Kupası desteği
Pezeşkiyan: Halkını direnişi İsrail’in hedeflerini boşa çıkardı
Tehlikeli yolculuk kamerada
Cani sevgiliye ağırlaştırılmış müebbet
‘Modüler Aile Eğitim Programı’ tüm Türkiye'ye yayılıyor