Doğa için el ele: Uludağ’da gönüllüler 30 poşet çöp topladı
Doğa için el ele: Uludağ’da gönüllüler 30 poşet çöp topladı
Uludağ'da yangın riskine karşı her taşın altını temizleyen kayak öğretmenleri ve aileleri, 30 poşet çöp ve 2 konteyner atık topladı.
Haber Giriş Tarihi: 13.07.2025 17:21
Haber Güncellenme Tarihi: 13.07.2025 17:31
Kaynak:
İHA
Uludağ'da orman yangınlarına karşı alınan önlemler çerçevesinde Bursa Valiliği tarafından, 8 Temmuz - 15 Ekim 2025 tarihleri arasında ormanlık alanlara giriş yasaklanırken, Uludağ Milli Parkı'nda da denetimler sıklaştırıldı. Yangın riskini artıran cam kırıkları ve diğer atıklar ise duyarlı bir etkinlikle toplandı.
Türkiye Kayak ve Snowboard Öğretmenleri Derneği'nin öncülüğünde düzenlenen çevre temizliği etkinliğinde, kayak öğretmenleri ve aileleri bir araya gelerek Uludağ 1'inci Oteller Bölgesi'ndeki pistlerde temizlik çalışması gerçekleştirdi. 'Doğada çöpünü değil, izini bırak' sloganıyla yapılan etkinlikte, cam, plastik ve çeşitli yapay atıklar toplanarak doğadan uzaklaştırıldı.
Gönüllüler, toplamda 30 çöp poşeti ve 2 konteyner dolusu atığı toplayarak önemli bir çevre katkısında bulundu. Yangın riskine karşı özellikle cam atıklara dikkat çeken yetkililer, Uludağ'da ateş yakmanın yasak olduğunu bir kez daha hatırlattı.
Türkiye Kayak ve Snowboard Öğretmenleri Derneği Başkanı Metin Kuru, "Bugün kayak öğretmeni meslektaşlarımla ve aileleriyle beraber Uludağ'da küçük de olsa anlamlı bir etkinlik gerçekleştirdik. Doğaya olan saygımızın bir göstergesi olarak çöp toplama çalışması yaptık. Bu farkındalık hareketine katılan tüm kayak öğretmenlerimize, özellikle de onların kıymetli evlatlarına ve eşlerine gönülden teşekkür ediyorum. Kayaktan ve kardan geçimini sağlayan bizlerin, doğaya sahip çıkması gerektiğine inanıyoruz. Herkesin bu konuda daha duyarlı olmasını istiyoruz. İçtiğiniz suyun şişesini, kahvenin bardağını ya da sigaranın izmaritini doğaya atmayın. Her zaman söylediğimiz gibi 'kara izini bırak, çöpünü değil" dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Doğa için el ele: Uludağ’da gönüllüler 30 poşet çöp topladı
Uludağ'da yangın riskine karşı her taşın altını temizleyen kayak öğretmenleri ve aileleri, 30 poşet çöp ve 2 konteyner atık topladı.
Uludağ'da orman yangınlarına karşı alınan önlemler çerçevesinde Bursa Valiliği tarafından, 8 Temmuz - 15 Ekim 2025 tarihleri arasında ormanlık alanlara giriş yasaklanırken, Uludağ Milli Parkı'nda da denetimler sıklaştırıldı. Yangın riskini artıran cam kırıkları ve diğer atıklar ise duyarlı bir etkinlikle toplandı.
Türkiye Kayak ve Snowboard Öğretmenleri Derneği'nin öncülüğünde düzenlenen çevre temizliği etkinliğinde, kayak öğretmenleri ve aileleri bir araya gelerek Uludağ 1'inci Oteller Bölgesi'ndeki pistlerde temizlik çalışması gerçekleştirdi. 'Doğada çöpünü değil, izini bırak' sloganıyla yapılan etkinlikte, cam, plastik ve çeşitli yapay atıklar toplanarak doğadan uzaklaştırıldı.
Gönüllüler, toplamda 30 çöp poşeti ve 2 konteyner dolusu atığı toplayarak önemli bir çevre katkısında bulundu. Yangın riskine karşı özellikle cam atıklara dikkat çeken yetkililer, Uludağ'da ateş yakmanın yasak olduğunu bir kez daha hatırlattı.
Türkiye Kayak ve Snowboard Öğretmenleri Derneği Başkanı Metin Kuru, "Bugün kayak öğretmeni meslektaşlarımla ve aileleriyle beraber Uludağ'da küçük de olsa anlamlı bir etkinlik gerçekleştirdik. Doğaya olan saygımızın bir göstergesi olarak çöp toplama çalışması yaptık. Bu farkındalık hareketine katılan tüm kayak öğretmenlerimize, özellikle de onların kıymetli evlatlarına ve eşlerine gönülden teşekkür ediyorum. Kayaktan ve kardan geçimini sağlayan bizlerin, doğaya sahip çıkması gerektiğine inanıyoruz. Herkesin bu konuda daha duyarlı olmasını istiyoruz. İçtiğiniz suyun şişesini, kahvenin bardağını ya da sigaranın izmaritini doğaya atmayın. Her zaman söylediğimiz gibi 'kara izini bırak, çöpünü değil" dedi.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Kiraz toplamak için ağaca çıktı, düşerek ağır yaralandı
e-YÖKDİL 2026/3 sonuçları açıklandı
Bursa’da iki kardeş arasında bıçaklı kavga: 2 yaralı
Bursa'da binlerce dönüm tarım arazisi zarar gördü
Bursa'da Çevre Günü’nde maden tepkisi: "Doğal alanlarımız madencilerin çalışma sahasına dönüştürüldü"
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Küresel alanda daha güçlü olacağız"
Büyükşehir’den gençlere üniversite yolunda sınav provası
Bursa'da Boğazköy Barajı'nda büyükbaş hayvan ölüsü alarmı
Bursa'da 150 yıllık çınar böyle devrildi