Gemlik Belediyesi ve Gemlik Belediyespor tarafından bu yıl 2’ncisi düzenlenen Emek Turnuvası sona erdi. Turnuva, geçtiğimiz günlerde hayatını kaybeden değerli spor insanı Talat Tepe'ye ithaf edildi. Kıyasıya rekabetin yaşandığı turnuvanın şampiyonu Çimtaş oldu.
Haber Giriş Tarihi: 02.05.2025 14:33
Haber Güncellenme Tarihi: 02.05.2025 14:36
Kaynak:
(BÜLTEN)
Emek ve sporun buluştuğu organizasyonda Gemlik Belediyesi, Gemlik Gübre, Çimtaş ve Castrol takımları mücadele etti. Profesyonel futbolu aratmayan maçlar, centilmence geçen mücadelelerle turnuvaya renk kattı.
Eleme sistemiyle oynanan turnuvada Çimtaş birinci olurken, Castrol ikinci, Gemlik Gübre üçüncü, Gemlik Belediyesi ise dördüncü sırada yer aldı.
Emek ve spor bir arada
Turnuva sonunda düzenlenen ödül törenine Gemlik Belediye Başkan Yardımcısı Durmuş Uslu, Belediyespor Başkanı Mustafa Duran, Kulüpler Birliği Başkanı Erdi Şahin, Belediye Meclis Üyeleri Tarık Erdem, İlhan Ermiş ve MHP İlçe Yöneticileri Yücel Mert, Necati Girgin ve Ali Yılmaz katıldı. Dereceye giren takımlara kupa ve plaketleri takdim edildi.
Gemlik Belediye Başkan Yardımcısı Durmuş Uslu, turnuvaya katılan tüm takımlara teşekkür ederek, emek ve sporu bir araya getiren bu tür organizasyonların devam edeceğini belirtti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Emek Turnuvası’nın Şampiyonu Çimtaş oldu
Gemlik Belediyesi ve Gemlik Belediyespor tarafından bu yıl 2’ncisi düzenlenen Emek Turnuvası sona erdi. Turnuva, geçtiğimiz günlerde hayatını kaybeden değerli spor insanı Talat Tepe'ye ithaf edildi. Kıyasıya rekabetin yaşandığı turnuvanın şampiyonu Çimtaş oldu.
Emek ve sporun buluştuğu organizasyonda Gemlik Belediyesi, Gemlik Gübre, Çimtaş ve Castrol takımları mücadele etti. Profesyonel futbolu aratmayan maçlar, centilmence geçen mücadelelerle turnuvaya renk kattı.
Eleme sistemiyle oynanan turnuvada Çimtaş birinci olurken, Castrol ikinci, Gemlik Gübre üçüncü, Gemlik Belediyesi ise dördüncü sırada yer aldı.
Emek ve spor bir arada
Turnuva sonunda düzenlenen ödül törenine Gemlik Belediye Başkan Yardımcısı Durmuş Uslu, Belediyespor Başkanı Mustafa Duran, Kulüpler Birliği Başkanı Erdi Şahin, Belediye Meclis Üyeleri Tarık Erdem, İlhan Ermiş ve MHP İlçe Yöneticileri Yücel Mert, Necati Girgin ve Ali Yılmaz katıldı. Dereceye giren takımlara kupa ve plaketleri takdim edildi.
Gemlik Belediye Başkan Yardımcısı Durmuş Uslu, turnuvaya katılan tüm takımlara teşekkür ederek, emek ve sporu bir araya getiren bu tür organizasyonların devam edeceğini belirtti.
Kaynak: (BÜLTEN)
En Çok Okunan Haberler
Fenerbahçe Beko finalde
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz’dan ara seçim açıklaması
Ziya Kaya Mahallesi'nin muhtarı belli oldu
Bursa'da su tankeri site bahçesine devrildi
Bursa'da korkunç kaza: 6 yaralı
Panorama 1326’daki konsere Adnan Kurtuluş’tan tepki
Aziz Yıldırım: Gerekli olan takviyeleri yapacağız
Aziz Yıldırım, bir kez daha Fenerbahçe'nin başına geçti
TOFAŞ Basketbol Altyapı seçmelerı̇ gerçekleştirildi