Gemlik Belediyesi, İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü çevre bilinci ve sürdürülebilir gelecek hedefleri doğrultusunda çocuklarda sıfır atık farkındalığını artırmaya yönelik çalışmalarına devam ediyor.
Haber Giriş Tarihi: 14.05.2026 13:51
Haber Güncellenme Tarihi: 14.05.2026 13:52
Kaynak:
(BÜLTEN)
Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren ’in talimatları doğrultusunda, Gemlik Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü ekipleri, Gemlik Cumhuriyet İlkokulu 4/F sınıfı öğrencisi Zehra Durmuş’un hazırladığı sıfır atık projesini yerinde incelemek amacıyla okulu ziyaret etti.
Gerçekleştirilen ziyarete İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürü Ahmet Dedetürk, Okul Müdürü Doğukan Çevik ve Sınıf Öğretmeni Özcan Aktı katıldı. Ziyaret kapsamında öğrenci Zehra Durmuş tarafından hazırlanan sıfır atık projeleri dinlenerek çevreye duyarlı çalışmaları hakkında bilgi alındı.
Öğrencilerin çevre bilinciyle hazırladığı projelerin geleceğe umut verdiği ifade edilirken, küçük yaşta kazanılan çevre farkındalığının önemine dikkat çekildi. Program sonunda Gemlik Belediyesi tarafından öğrencilere çeşitli ikramlarda bulunuldu. 4/F sınıfına İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürü Ahmet Dedetürk tarafından 3 adet top hediye edildi. Kek, meyve suyu ve çikolata dağıtılarak öğrencilerle keyifli anlar paylaşıldı.
Gemlik Belediyesi’nin çocukların çevreye duyarlı bireyler olarak yetişmesine katkı sunmaya devam edeceği belirtilirken, sıfır atık ve iklim değişikliği konusunda farkındalık oluşturan tüm öğrenci ve öğretmenlere teşekkür edildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Gemlikli öğrenciden sıfır atık projesi
Gemlik Belediyesi, İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü çevre bilinci ve sürdürülebilir gelecek hedefleri doğrultusunda çocuklarda sıfır atık farkındalığını artırmaya yönelik çalışmalarına devam ediyor.
Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren ’in talimatları doğrultusunda, Gemlik Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü ekipleri, Gemlik Cumhuriyet İlkokulu 4/F sınıfı öğrencisi Zehra Durmuş’un hazırladığı sıfır atık projesini yerinde incelemek amacıyla okulu ziyaret etti.
Gerçekleştirilen ziyarete İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürü Ahmet Dedetürk, Okul Müdürü Doğukan Çevik ve Sınıf Öğretmeni Özcan Aktı katıldı. Ziyaret kapsamında öğrenci Zehra Durmuş tarafından hazırlanan sıfır atık projeleri dinlenerek çevreye duyarlı çalışmaları hakkında bilgi alındı.
Öğrencilerin çevre bilinciyle hazırladığı projelerin geleceğe umut verdiği ifade edilirken, küçük yaşta kazanılan çevre farkındalığının önemine dikkat çekildi. Program sonunda Gemlik Belediyesi tarafından öğrencilere çeşitli ikramlarda bulunuldu. 4/F sınıfına İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürü Ahmet Dedetürk tarafından 3 adet top hediye edildi. Kek, meyve suyu ve çikolata dağıtılarak öğrencilerle keyifli anlar paylaşıldı.
Gemlik Belediyesi’nin çocukların çevreye duyarlı bireyler olarak yetişmesine katkı sunmaya devam edeceği belirtilirken, sıfır atık ve iklim değişikliği konusunda farkındalık oluşturan tüm öğrenci ve öğretmenlere teşekkür edildi.
Kaynak: (BÜLTEN)
En Çok Okunan Haberler
Bursa'da iş yerine giren yılan paniğe neden oldu
ATM’de unutulan kart işlemlerinden kullanıcı sorumlu
Bursaspor’un Yükseliş Hikayesi Osmangazi’de Konuşuldu
Yarım Asırlık Rallinin startını Başkan Erkan Aydın verdi
Bursa’da boya deposunda büyük yangın
Mimarlar stratejiyi bu kez satranç tahtasında konuşturdu
Bursa’da gece seferleri devam ediyor
Bursa’da Gümüşhaneliler Yayla Şenliğinde Buluşuyor
24 ilde göçmen kaçakçılığı operasyonu: 36 kişi tutuklandı