23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla İznik Belediyesi Başkanlık koltuğu Ada Olgun’a devredildi.
Haber Giriş Tarihi: 22.04.2026 16:20
Haber Güncellenme Tarihi: 22.04.2026 16:21
Kaynak:
İHA
Kadir Koyutürk İlkokulu 4. sınıfta eğitim gören Ada Olgun sabah saatlerinde makam aracıyla okulundan alınarak belediyeye getirildi. Başkanlık makamında 23 Nisan’ın başkanı Ada’yı Belediye Başkan Vekili Zeliha Peşte karşıladı. Karşılama sırasında Ada’ya, Milli Eğitim Müdürü Muhammet Asil, öğretmenleri ve ailesi eşlik etti.
İznik Belediye Başkan Vekili Zeliha Peşte 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla koltuğu Ada Olgun’a bıraktı. 23 Nisan’ın başkanı Ada sırasıyla başkan yardımcılarını ve daire müdürlerini çağırarak talimatlarını iletti. Ayrıca Temizlik İşleri Müdürü ve İlçe Tarım Müdürünü telefonla arayarak sahadaki çalışmalarla ilgili bilgi aldı.
Başkanlık koltuğuna oturan Ada Olgun ve Başkan Vekili Zeliha Peşte günün anısına karşılıklı çiçek verdiler. Ayrıca hazırlanan hediye paketleri 23 Nisan’ın başkanı Ada Olgun’a takdim edildi. Belediyenin birimlerini de gezen Başkan Ada Olgun personele iyi çalışmalar diledi.
Başkan Ada Olgun makamda gerçekleştirdiği konuşmada tüm arkadaşlarının ve çocukların 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını kutladı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
İznik’te 23 Nisan’ın başkanı Ada oldu
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla İznik Belediyesi Başkanlık koltuğu Ada Olgun’a devredildi.
Kadir Koyutürk İlkokulu 4. sınıfta eğitim gören Ada Olgun sabah saatlerinde makam aracıyla okulundan alınarak belediyeye getirildi. Başkanlık makamında 23 Nisan’ın başkanı Ada’yı Belediye Başkan Vekili Zeliha Peşte karşıladı. Karşılama sırasında Ada’ya, Milli Eğitim Müdürü Muhammet Asil, öğretmenleri ve ailesi eşlik etti.
İznik Belediye Başkan Vekili Zeliha Peşte 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla koltuğu Ada Olgun’a bıraktı. 23 Nisan’ın başkanı Ada sırasıyla başkan yardımcılarını ve daire müdürlerini çağırarak talimatlarını iletti. Ayrıca Temizlik İşleri Müdürü ve İlçe Tarım Müdürünü telefonla arayarak sahadaki çalışmalarla ilgili bilgi aldı.
Başkanlık koltuğuna oturan Ada Olgun ve Başkan Vekili Zeliha Peşte günün anısına karşılıklı çiçek verdiler. Ayrıca hazırlanan hediye paketleri 23 Nisan’ın başkanı Ada Olgun’a takdim edildi. Belediyenin birimlerini de gezen Başkan Ada Olgun personele iyi çalışmalar diledi.
Başkan Ada Olgun makamda gerçekleştirdiği konuşmada tüm arkadaşlarının ve çocukların 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını kutladı.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Bursaspor, 70 milyonluk sponsorluğuna imza attı
Bursa'da otluk alanda korkutan yangın
Yıldırım’da kardeşlik köprüsü
Başkan Yılmaz, muhtarlarla bir araya geldi
Bursa'da 'Eşref Tek' için lokma döktürdüler
Bursa'da yol kenarında duran motosiklete çarptı: 1 yaralı
İnegöl’e yeni Aile Sağlığı Merkezi için protokol imzalandı
Bakan Fidan: Türkiye, her türlü desteği vermeye devam edecek
Uludağ Enerji Grubu’na Uluslararası Finansman Ödülü