Gemlik Belediyesi, ilçede yaşam kalitesini artırmak ve güvenli konutlar inşa etmek amacıyla başlattığı kentsel dönüşüm çalışmalarını hızlandırıyor.
Haber Giriş Tarihi: 22.06.2025 14:23
Haber Güncellenme Tarihi: 22.06.2025 14:26
Kaynak:
(BÜLTEN)
Bu kapsamda, Orkent Sitesi’nde yürütülen dönüşüm süreci kararlılıkla sürdürülüyor. Hak sahibi vatandaşlarla birebir görüşmeler gerçekleştirilerek, projeyle ilgili detaylı bilgilendirmeler yapılıyor. Vatandaşların taleplerinin dikkate alındığı görüşmelere, GEMTAŞ Yönetim Kurulu Başkanı ve Gemlik Belediye Meclis Üyesi Fatih Uzun da katılarak sürece doğrudan destek veriyor. Belediye ekipleriyle birlikte alanda yapılan incelemelerde, hem bilgilendirme sağlanıyor hem de vatandaşların soruları yanıtlanıyor.
Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren yaptığı açıklamada, “Amacımız, sadece binaları yenilemek değil, aynı zamanda daha çağdaş, dayanıklı ve kentimize yakışan yaşam alanları oluşturmak. Bu dönüşüm modeliyle yaşam kalitesini de yükseltmeyi hedefliyoruz. Hep birlikte daha güçlü bir Gemlik inşa edeceğiz” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
ORKENT’te kentsel dönüşüm hızlanıyor
Gemlik Belediyesi, ilçede yaşam kalitesini artırmak ve güvenli konutlar inşa etmek amacıyla başlattığı kentsel dönüşüm çalışmalarını hızlandırıyor.
Bu kapsamda, Orkent Sitesi’nde yürütülen dönüşüm süreci kararlılıkla sürdürülüyor. Hak sahibi vatandaşlarla birebir görüşmeler gerçekleştirilerek, projeyle ilgili detaylı bilgilendirmeler yapılıyor. Vatandaşların taleplerinin dikkate alındığı görüşmelere, GEMTAŞ Yönetim Kurulu Başkanı ve Gemlik Belediye Meclis Üyesi Fatih Uzun da katılarak sürece doğrudan destek veriyor. Belediye ekipleriyle birlikte alanda yapılan incelemelerde, hem bilgilendirme sağlanıyor hem de vatandaşların soruları yanıtlanıyor.
Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren yaptığı açıklamada, “Amacımız, sadece binaları yenilemek değil, aynı zamanda daha çağdaş, dayanıklı ve kentimize yakışan yaşam alanları oluşturmak. Bu dönüşüm modeliyle yaşam kalitesini de yükseltmeyi hedefliyoruz. Hep birlikte daha güçlü bir Gemlik inşa edeceğiz” dedi.
Kaynak: (BÜLTEN)
En Çok Okunan Haberler
İznik'te Nazende fasulyesinde ilk hasat başladı
Bursa'da seyir halindeki otomobil alev topuna döndü
Toplam enerji akışları 20 bin 164 petajul olarak hesaplandı
İnegöl’de devam eden projeler yerinde incelendi
BTÜ’den atık zeytin dallarıyla kuraklığa akıllı çözüm
Nilüfer’de 'Tütüne Değil, Hayata Yer Aç' söyleşisi
Gürsu'da su kesintisi
BUÜ ve JLU’nün düzenlediği 7. Akademik Günler tamamlandı
Bursa'da kaldırıma çarpan araç yan yattı: 2 yaralı