Osmangazi Belediyesi 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında gençlere bayram coşkusu yaşatan “19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Masa Tenisi Turnuvası” düzenledi.
Haber Giriş Tarihi: 19.05.2026 11:14
Haber Güncellenme Tarihi: 19.05.2026 11:29
Kaynak:
(BÜLTEN)
Osmangazi Belediyesi’nin gençlerin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı spor yaparak coşkuyla kutlaması için gerçekleştirdiği turnuvaya Bursa genelinden 14-19 yaş arası 58 genç sporcu katıldı. Dikkaldırım Spor Salonu’nda eleme müsabakalarıyla başlayan turnuvada genç sporcular, dereceye girebilmek için kıyasıya mücadele etti.
“Bu Turnuvaya Katılmaktan Büyük Mutluluk Duyuyoruz”
Osmangazi Belediyesi’nin düzenlediği masa tenisi turnuvasında mücadele etmekten büyük mutluluk duyduklarını ifade eden genç sporcular “Osmangazi Belediyesi’nin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlediği masa tenisi turnuvasına katıldık. Osmangazi Belediyesi çok güzel bir organizasyon düzenlemiş, burada olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.” şeklinde konuştu. Sporcular, etkinliklerin zamanlarını verimli geçirmelerini sağladığını da ifade ederek, masa tenisi oynamayı çok sevdiklerini dile getirdi.
“19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Masa Tenisi Turnuvası” heyecanı, bugün oynanacak olan final müsabakalarıyla sona erecek. Final müsabakalarının ardından birinci, ikinci, üçüncü ve dördüncü olan sporculara kupa ve madalyaları takdim edilecek.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Osmangazi 19 Mayıs’ta gençleri sporla buluşturdu
Osmangazi Belediyesi 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında gençlere bayram coşkusu yaşatan “19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Masa Tenisi Turnuvası” düzenledi.
Osmangazi Belediyesi’nin gençlerin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı spor yaparak coşkuyla kutlaması için gerçekleştirdiği turnuvaya Bursa genelinden 14-19 yaş arası 58 genç sporcu katıldı. Dikkaldırım Spor Salonu’nda eleme müsabakalarıyla başlayan turnuvada genç sporcular, dereceye girebilmek için kıyasıya mücadele etti.
“Bu Turnuvaya Katılmaktan Büyük Mutluluk Duyuyoruz”
Osmangazi Belediyesi’nin düzenlediği masa tenisi turnuvasında mücadele etmekten büyük mutluluk duyduklarını ifade eden genç sporcular “Osmangazi Belediyesi’nin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlediği masa tenisi turnuvasına katıldık. Osmangazi Belediyesi çok güzel bir organizasyon düzenlemiş, burada olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.” şeklinde konuştu. Sporcular, etkinliklerin zamanlarını verimli geçirmelerini sağladığını da ifade ederek, masa tenisi oynamayı çok sevdiklerini dile getirdi.
“19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Masa Tenisi Turnuvası” heyecanı, bugün oynanacak olan final müsabakalarıyla sona erecek. Final müsabakalarının ardından birinci, ikinci, üçüncü ve dördüncü olan sporculara kupa ve madalyaları takdim edilecek.
Kaynak: (BÜLTEN)
En Çok Okunan Haberler
Atlas Çağlayan’ın ölümüne ilişkin davada mütalaa açıklandı
Bursa'da makilik alanda yangın
Nilüfer'de bisiklet okulu açılıyor
Bakan Kurum, Bonn’da COP31 Eylem Gündemi’nin önemli başlıklarını ve hedeflerini açıkladı
AYM Başkanı Özkaya: "Adalet, toplumun ortak vicdanıdır"
Çin’den ABD-İsrail-İran çatışmalarında diplomatik çözüm çağrısı
Kayıp olarak aranıyordu, denizde ölü bulundu
Bursa'da hapis cezası bulunan şahıs yakalandı
Fransa, Smotrich'in ülkeye girişini yasakladı