İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” temalı mahalle buluşmaları kapsamında bu hafta Sinanbey Mahallesi sakinleriyle bir araya geldi.
Haber Giriş Tarihi: 27.06.2025 16:45
Haber Güncellenme Tarihi: 27.06.2025 16:48
Kaynak:
(BÜLTEN)
Her hafta farklı bir mahallede gerçekleştirilen buluşmalarda vatandaşların talep, şikâyet ve önerileri doğrudan dinlenerek çözüm yolları oluşturuluyor. Toplantıya İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, belediye başkan yardımcıları, meclis üyeleri, mahalle muhtarları ve AK Parti yöneticileri de katıldı. Başkan Alper Taban, vatandaşlardan gelen soruları dinleyerek yerinde yanıtladı.
"Her mahallemizde çalışmalarımız devam ediyor"
Sinanbey Mahalle Muhtarlığı arkasındaki alanda düzenlenen mahalle buluşması kapsamında İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, tüm mahallelerde aktif olarak çalışmalarını sürdürdüklerini belirterek, “Eksikliklerimiz elbette vardır ancak sizlerin desteğiyle bu eksiklikleri bir bir tamamlamaya gayret ediyoruz. Belediyemizin yetki ve sorumluluk alanı dışında kalan konularla da ilgileniyor, ilgili kurumlara iletiyoruz. Amacımız, İnegöllü vatandaşlarımızın huzur ve konfor içinde yaşaması. Diğer kurumlardan da aynı hassasiyeti bekliyoruz” dedi.
BUSKİ şikâyetleri gündemdeydi
Toplantının soru-cevap bölümünde söz alan vatandaşlar, Bursa Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı BUSKİ tarafından yürütülen içme suyu altyapı çalışmalarının ardından kazılan alanların kapatılmaması ve bozulan kaldırımların onarılmamasından şikâyetçi oldu. Vatandaşlar, çok sayıda başvuru yaptıklarını ancak herhangi bir dönüş alamadıklarını belirtti. Başkan Alper Taban ise iletilen şikâyetleri tek tek not aldıklarını ve ilgili kurumlara aktardıklarını ve aktarmaya devam edeceklerini söyledi.
Sinanbey Mahallesi’ne kazandırılması planlanan sağlık ocağına da değinen Başkan Taban, “Sağlık ocağı için yer hazır. İl ve İlçe Sağlık Müdürlüklerimizle koordinasyon halinde bu ihtiyacın giderilmesi için çalışmalarımızı sürdürüyoruz” dedi.
“İnegöl Belediyesi 7/24 hizmetinizde”
Toplantının sonunda tüm vatandaşlara katkı ve destekleri için teşekkür eden Başkan Alper Taban, İnegöl Belediyesi’nin 7 gün 24 saat hizmet anlayışıyla çalıştığını vurguladı. Taban, “Görüşlerinizi, fikirlerinizi, sorun ve isteklerinizi 153 numaralı çağrı merkezimizden ya da 0530 157 3000 numaralı WhatsApp Çözüm Merkezimiz üzerinden bize bildirebilirsiniz” ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Taban: Her mahalleye hizmet götürmeye kararlıyız
İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” temalı mahalle buluşmaları kapsamında bu hafta Sinanbey Mahallesi sakinleriyle bir araya geldi.
Her hafta farklı bir mahallede gerçekleştirilen buluşmalarda vatandaşların talep, şikâyet ve önerileri doğrudan dinlenerek çözüm yolları oluşturuluyor. Toplantıya İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, belediye başkan yardımcıları, meclis üyeleri, mahalle muhtarları ve AK Parti yöneticileri de katıldı. Başkan Alper Taban, vatandaşlardan gelen soruları dinleyerek yerinde yanıtladı.
"Her mahallemizde çalışmalarımız devam ediyor"
Sinanbey Mahalle Muhtarlığı arkasındaki alanda düzenlenen mahalle buluşması kapsamında İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, tüm mahallelerde aktif olarak çalışmalarını sürdürdüklerini belirterek, “Eksikliklerimiz elbette vardır ancak sizlerin desteğiyle bu eksiklikleri bir bir tamamlamaya gayret ediyoruz. Belediyemizin yetki ve sorumluluk alanı dışında kalan konularla da ilgileniyor, ilgili kurumlara iletiyoruz. Amacımız, İnegöllü vatandaşlarımızın huzur ve konfor içinde yaşaması. Diğer kurumlardan da aynı hassasiyeti bekliyoruz” dedi.
BUSKİ şikâyetleri gündemdeydi
Toplantının soru-cevap bölümünde söz alan vatandaşlar, Bursa Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı BUSKİ tarafından yürütülen içme suyu altyapı çalışmalarının ardından kazılan alanların kapatılmaması ve bozulan kaldırımların onarılmamasından şikâyetçi oldu. Vatandaşlar, çok sayıda başvuru yaptıklarını ancak herhangi bir dönüş alamadıklarını belirtti. Başkan Alper Taban ise iletilen şikâyetleri tek tek not aldıklarını ve ilgili kurumlara aktardıklarını ve aktarmaya devam edeceklerini söyledi.
Sinanbey Mahallesi’ne kazandırılması planlanan sağlık ocağına da değinen Başkan Taban, “Sağlık ocağı için yer hazır. İl ve İlçe Sağlık Müdürlüklerimizle koordinasyon halinde bu ihtiyacın giderilmesi için çalışmalarımızı sürdürüyoruz” dedi.
“İnegöl Belediyesi 7/24 hizmetinizde”
Toplantının sonunda tüm vatandaşlara katkı ve destekleri için teşekkür eden Başkan Alper Taban, İnegöl Belediyesi’nin 7 gün 24 saat hizmet anlayışıyla çalıştığını vurguladı. Taban, “Görüşlerinizi, fikirlerinizi, sorun ve isteklerinizi 153 numaralı çağrı merkezimizden ya da 0530 157 3000 numaralı WhatsApp Çözüm Merkezimiz üzerinden bize bildirebilirsiniz” ifadelerini kullandı.
Kaynak: (BÜLTEN)
En Çok Okunan Haberler
Fenerbahçe'den teknik direktör açıklaması
İngiltere Savunma Bakanı Healey istifa etti
Trump: İran'a bu gece çok sert bir darbe indireceğiz
Çin, Teodoro ve ailesinin ülkeye girişini yasakladı
Bakan Fidan, Bulgaristan Cumhurbaşkanı Yotova ile görüştü
Korkunç kazada can pazarı: 3 ölü, 5 yaralı
Melike Şahin yarın sevenleriyle buluşacak
Sazlık yangınında 10 dönüm alan zarar gördü
Bursa’daki dev soruşturmada çarpıcı detaylar