Yeşil Bursa için Bozbey’den çağrı: Dağyenice’de buluşalım
Yeşil Bursa için Bozbey’den çağrı: Dağyenice’de buluşalım
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, orman yangınlarına karşı toplumsal duyarlılığı artırmak ve doğayı korumak amacıyla geniş kapsamlı bir temizlik seferberliği başlatıyor.
Haber Giriş Tarihi: 05.07.2025 17:44
Haber Güncellenme Tarihi: 05.07.2025 17:50
Kaynak:
(HABER MERKEZİ)
“Ormanlarımız yandıkça hepimizin ciğeri yanıyor” sözleriyle çağrıda bulunan Başkan Bozbey, 6 Temmuz Pazar günü saat 10.00’da Dağyenice’de gerçekleştirilecek orman temizleme etkinliğine tüm Bursalıları davet etti. Bursa Alternatif Sporlar Kulübü (BASK) ve Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu (TOSFED) iş birliğiyle düzenlenecek etkinlik kapsamında, vatandaşlarla birlikte ormanlık alandaki yangına sebep olabilecek atıklar toplanacak. Amaç, Bursa’nın doğal güzelliklerini korumak ve gelecek nesillere daha sağlıklı bir çevre bırakmak.
Başkan Bozbey, yaptığı çağrıda şu ifadelere yer verdi: “Bursa’mızın ormanlarından, yangına sebep olabilecek tüm atıkları gelin birlikte temizleyelim. Yeşil Bursa’mızı koruyalım, gelecek nesillere bırakalım.”
Doğaseverleri bir araya getirecek etkinliğin, hem farkındalık oluşturması hem de doğaya katkı sunması bekleniyor. Etkinlik, 6 Temmuz Pazar günü saat 10.00’da Dağyenice’de başlayacak.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Yeşil Bursa için Bozbey’den çağrı: Dağyenice’de buluşalım
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, orman yangınlarına karşı toplumsal duyarlılığı artırmak ve doğayı korumak amacıyla geniş kapsamlı bir temizlik seferberliği başlatıyor.
“Ormanlarımız yandıkça hepimizin ciğeri yanıyor” sözleriyle çağrıda bulunan Başkan Bozbey, 6 Temmuz Pazar günü saat 10.00’da Dağyenice’de gerçekleştirilecek orman temizleme etkinliğine tüm Bursalıları davet etti. Bursa Alternatif Sporlar Kulübü (BASK) ve Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu (TOSFED) iş birliğiyle düzenlenecek etkinlik kapsamında, vatandaşlarla birlikte ormanlık alandaki yangına sebep olabilecek atıklar toplanacak. Amaç, Bursa’nın doğal güzelliklerini korumak ve gelecek nesillere daha sağlıklı bir çevre bırakmak.
Başkan Bozbey, yaptığı çağrıda şu ifadelere yer verdi: “Bursa’mızın ormanlarından, yangına sebep olabilecek tüm atıkları gelin birlikte temizleyelim. Yeşil Bursa’mızı koruyalım, gelecek nesillere bırakalım.”
Doğaseverleri bir araya getirecek etkinliğin, hem farkındalık oluşturması hem de doğaya katkı sunması bekleniyor. Etkinlik, 6 Temmuz Pazar günü saat 10.00’da Dağyenice’de başlayacak.
Kaynak: (HABER MERKEZİ)
En Çok Okunan Haberler
Bursa’nın afet hafızası masaya yatırıldı
Başkan Vekili Biba, şampiyon marşın bestecilerini ağırladı
Aras Nehri'nde kaybolan çobanı 101 personel arıyor
Trump: İran'ın sızdırdığı şartlar gerçek değil
Başıboş köpekler 26 keçiyi telef etti
Silahlı saldırıda ağır yaralanan kadın kurtarılamadı
Kelkit Çayı'nda kaybolan kız 27 gündür aranıyor
Trafikte yol kesip tepki gösteren sürücü kamerada
Önce takip etti, yere düşen paraları alıp kayıplara karıştı