Yıldırım’da ‘İşimiz İstihdam’ hamlesi: 200 kişiye iş fırsatı
Yıldırım’da ‘İşimiz İstihdam’ hamlesi: 200 kişiye iş fırsatı
Yıldırım Belediyesi’nin ‘İşimiz İstihdam Programı’ kapsamında ISS ile yapılan iş birliği kapsamında Bursa Şehir Hastanesi’nde 200 kişi istihdam edilecek.
Haber Giriş Tarihi: 09.07.2025 15:10
Haber Güncellenme Tarihi: 09.07.2025 15:18
Kaynak:
(BÜLTEN)
Yıldırım Belediyesi iş arayanlarla elaman arayanları buluşturmaya devam ediyor. Engelsiz İstihdam Fuarı’nda 200 özel bireyin iş sahibi olmasına vesile olan Yıldırım Belediyesi’nin ‘İşimiz İstihdam Programı’ kapsamında ISS ile yapılan iş birliği çerçevesinde Bursa Şehir Hastanesi’nde temizlik personeli, ilaçlama görevlisi, otopark görevlisi, klinik destek personeli, taşıma personeli, atık personeli, garson ve çamaşırhane görevlisi olarak 200 kişiye istihdam sağlayacak. Yıldırım Belediyesi Kadın Aile Müdürlüğü Eğitim Salonu’nda gerçekleştirilen mülakat görüşmelerine 700’ün üzerinde vatandaş başvurdu.
40 bin kişiye iş
Yıldırım Belediyesi olarak yıllardır iş arayanlar ile eleman arayanları buluşturduklarını aktaran Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, “Görev sürecimiz boyunca 2 bin 100’ü engelli kardeşlerimiz olmak üzere 40 binin üzerinde insanımızın istihdam edilmesine katkı sağladık. Bununla birlikte kadın kooperatiflerinden eğitim ve girişimcilik merkezlerine, sosyal inovasyon merkezi ücretsiz teknik eğitim kurslarından istihdam projelerine kadar birçok alanda gerçekleştirdiğimiz çalışmalarla insanlarımızın meslek edinmelerine ve iş sahibi olmalarına yardımcı oluyoruz. Ülkemizin istihdamına ve ekonomik gelişimine katkı sağlayacak her türlü adımları atmaya devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Yıldırım’da ‘İşimiz İstihdam’ hamlesi: 200 kişiye iş fırsatı
Yıldırım Belediyesi’nin ‘İşimiz İstihdam Programı’ kapsamında ISS ile yapılan iş birliği kapsamında Bursa Şehir Hastanesi’nde 200 kişi istihdam edilecek.
Yıldırım Belediyesi iş arayanlarla elaman arayanları buluşturmaya devam ediyor. Engelsiz İstihdam Fuarı’nda 200 özel bireyin iş sahibi olmasına vesile olan Yıldırım Belediyesi’nin ‘İşimiz İstihdam Programı’ kapsamında ISS ile yapılan iş birliği çerçevesinde Bursa Şehir Hastanesi’nde temizlik personeli, ilaçlama görevlisi, otopark görevlisi, klinik destek personeli, taşıma personeli, atık personeli, garson ve çamaşırhane görevlisi olarak 200 kişiye istihdam sağlayacak. Yıldırım Belediyesi Kadın Aile Müdürlüğü Eğitim Salonu’nda gerçekleştirilen mülakat görüşmelerine 700’ün üzerinde vatandaş başvurdu.
40 bin kişiye iş
Yıldırım Belediyesi olarak yıllardır iş arayanlar ile eleman arayanları buluşturduklarını aktaran Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, “Görev sürecimiz boyunca 2 bin 100’ü engelli kardeşlerimiz olmak üzere 40 binin üzerinde insanımızın istihdam edilmesine katkı sağladık. Bununla birlikte kadın kooperatiflerinden eğitim ve girişimcilik merkezlerine, sosyal inovasyon merkezi ücretsiz teknik eğitim kurslarından istihdam projelerine kadar birçok alanda gerçekleştirdiğimiz çalışmalarla insanlarımızın meslek edinmelerine ve iş sahibi olmalarına yardımcı oluyoruz. Ülkemizin istihdamına ve ekonomik gelişimine katkı sağlayacak her türlü adımları atmaya devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
Kaynak: (BÜLTEN)
En Çok Okunan Haberler
Kutsi rüzgarı festival coşkusunu zirveye taşıdı
Kent Konseyi’nden ‘Yaza Merhaba’ resim sergisi
Gaz istasyonunda korkunç patlama: 6 ölü
Son 10 yılın en büyük uyuşturucu operasyonu
TBMM Başkanı Kurtulmuş'tan 'Yeni Anayasa' mesajı
Özger Özel: Yarın benim konuşacağım grup toplantısı yapılacak
Bursa'da istinat duvarından düşen adamdan acı haber
Bakan Çiftçi: Kudüs'ün özgürlük davasını kalbimizde taşıyacağız
Bakan Fidan: Bu savaşın geride bırakılması elzemdir