Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
ABD'den Türkiye için Gazprom kararı
Amerika Birleşik Devletleri, Türkiye'nin talep ettiği Gazprombank muafiyetini mayıs ayına uzattı
Türkiye ile ABD arasında yürütülen müzakerelerin ardından Gazprombank yaptırımlarında tanınan muafiyet süresi mayıs ayına kadar uzatıldı.
Türkiye’ye 20 Aralık’ta tanınan muafiyet, bugün sona eriyordu.
Hazine ve Maliye ile Enerji ve Tabii Kaynaklar bakanlıkları konuyla ilgili yoğun çalışma yürütmüştü.
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, konuyla ilgili ABD Hazine Bakanı Scott Bessent ile bir telekonferans görüşmesi gerçekleştirmişti.
Türkiye, Rusya'dan doğalgaz ithalatında Gazprombank üzerinden ödeme yapıyor.
ABD'nin şirkete yönelik yaptırımlarından, Türkiye'nin ödemelerinin etkilenmemesi için bu muafiyet getirilmişti.
Kaynak: NTV
En Çok Okunan Haberler
İnegöl'de nefes kesen kurtarma operasyonu
Milli Güvenlik Kurulu toplandı
Cevdet Yılmaz'dan 'uluslararası öğrenci' açıklaması
Yıldırım’da kadın olmak ayrıcalıktır
Rusya: Trump ve Pezeşkiyan'ı takdir ediyoruz
ABD Savunma Bakanı Hegseth’ten İran’a uyarı
Türkiye'nin 26 teknoloji girişimi Fransa'da görücüye çıktı
Türkiye Bursları 2 bin 800 yeni gönül elçisi kazandırdı
Bursa'da kayınbirader dehşeti: Hastaneye kaldırıldı