Hamas: "Ateşkes anlaşmasının ikinci aşamasına geçmeye hazırız"
Hamas: "Ateşkes anlaşmasının ikinci aşamasına geçmeye hazırız"
Hamas, İsrail ile Gazze'de ateşkes ve esir takası anlaşmanın ikinci aşamasına geçmeye hazır olduğunu duyurdu.
Haber Giriş Tarihi: 22.02.2025 16:42
Haber Güncellenme Tarihi: 22.02.2025 16:43
Kaynak:
İHA
Hamas Hareketi, 6 esiri serbest bırakmasının ardından yazılı açıklama yaptı. Açıklamada, "İsrail'in önünde iki seçenek var. Ya Netanyahu'nun kibri yüzünden perşembe günü olduğu gibi esirlerini tabut içinde teslim alacaklar ya da direnişin şartlarına uygun şekilde onları sağ olarak kucaklayacaklar. Anlaşmanın ikinci aşamasına geçmeye, kalıcı ateşkes ve işgalin (Gazze Şeridi'nden) tamamen çekilmesini sağlayacak kapsamlı bir takas sürecini tamamlamaya hazır olduğumuzu teyit ediyoruz" ifadeleri kullanıldı. İsrail'in anlaşmayı delmeye yönelik her türlü girişimlerine karşı uyarı yapılan açıklamada, "Esirlerin ailelerine geri dönmelerinin tek yolunun müzakereler ve anlaşmanın şartlarına samimi bir şekilde bağlılık olduğunu vurguluyoruz" denildi. Açıklamada, "Netanyahu'nun Gazze'deki ordusunun yenilgisinden Batı Şeria'da katliamlar yaparak kurtulmaya çalışması halkımızın iradesini ve direnişini kıramayacaktır. Esirlere yönelik muamelemiz, dinimizin öğretileri ve insani değerlerimiz doğrultusunda gerçekleşmektedir. Ancak bizim tutuklarımız, işgalcilerin hapishanelerinde çeşitli işkence ve baskılara maruz kalarak acı çekmeye devam etmektedir" ifadeleri kullanıldı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Hamas: "Ateşkes anlaşmasının ikinci aşamasına geçmeye hazırız"
Hamas, İsrail ile Gazze'de ateşkes ve esir takası anlaşmanın ikinci aşamasına geçmeye hazır olduğunu duyurdu.
Hamas Hareketi, 6 esiri serbest bırakmasının ardından yazılı açıklama yaptı. Açıklamada, "İsrail'in önünde iki seçenek var. Ya Netanyahu'nun kibri yüzünden perşembe günü olduğu gibi esirlerini tabut içinde teslim alacaklar ya da direnişin şartlarına uygun şekilde onları sağ olarak kucaklayacaklar. Anlaşmanın ikinci aşamasına geçmeye, kalıcı ateşkes ve işgalin (Gazze Şeridi'nden) tamamen çekilmesini sağlayacak kapsamlı bir takas sürecini tamamlamaya hazır olduğumuzu teyit ediyoruz" ifadeleri kullanıldı. İsrail'in anlaşmayı delmeye yönelik her türlü girişimlerine karşı uyarı yapılan açıklamada, "Esirlerin ailelerine geri dönmelerinin tek yolunun müzakereler ve anlaşmanın şartlarına samimi bir şekilde bağlılık olduğunu vurguluyoruz" denildi. Açıklamada, "Netanyahu'nun Gazze'deki ordusunun yenilgisinden Batı Şeria'da katliamlar yaparak kurtulmaya çalışması halkımızın iradesini ve direnişini kıramayacaktır. Esirlere yönelik muamelemiz, dinimizin öğretileri ve insani değerlerimiz doğrultusunda gerçekleşmektedir. Ancak bizim tutuklarımız, işgalcilerin hapishanelerinde çeşitli işkence ve baskılara maruz kalarak acı çekmeye devam etmektedir" ifadeleri kullanıldı.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Fenerbahçe'de yönetim kurulu görev dağılımı yapıldı
Panathinaikos, Ergin Ataman ile yollarını ayırdı
Vance: Beklentimiz, boğazın ücretsiz bir şekilde açılması
Matei Ilie Kasımpaşa’da
Maganda kurşunu can aldı: 3 şüpheli yakalandı
Sulama kanalında faciadan dönüldü
Fenerbahçe'de görev dağılımı yapıldı
Seyir halindeki otomobil alevlere teslim oldu
Bozuk orman sahasında korkunç yangın