Milli Savunma Bakanlığı (MSB), İskenderun'da yüksek ateş şikayetiyle 7 askerin hastaneye başvurduğunu ve 2 askerin şehit olduğunu duyurdu.
Haber Giriş Tarihi: 26.07.2025 09:53
Haber Güncellenme Tarihi: 26.07.2025 09:54
Kaynak:
İHA
MSB, İskenderun Deniz Er Eğitim Alay Komutanlığında temel askerlik eğitiminde bulunan 7 askerin yüksek ateş şikâyetiyle hastaneye kaldırıldığını ve 2 askerin şehit olduğunu duyurdu.
"İlk otopsi raporunda ölüm nedenlerinin aşırı sıvı kaybına bağlı kandaki sodyum düzeyinin sebep olduğu çoklu organ yetmezliği olduğu tespiti yapılmıştır"
Konuya ilişkin MSB tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"25 Temmuz 2025 tarihinde; İskenderun Deniz Er Eğitim Alay Komutanlığında temel askerlik eğitiminde bulunan yedi silah arkadaşımızın; yüksek ateş şikâyeti ile tedavilerine Birinci Basamak Muayene Merkezinde başlanmış, müteakiben hastaneye sevk edilmişlerdir. Ancak hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen, kahraman silah arkadaşlarımız Muhafız Er Hayrullah Halit Karaman ve İkmal Er Semih Erdoğan kurtarılamayarak şehit olmuşlardır. İlk otopsi raporunda ölüm nedenlerinin aşırı sıvı kaybına (dehidratasyon) bağlı kandaki sodyum düzeyinin sebep olduğu çoklu organ yetmezliği olduğu tespiti yapılmıştır."
Ayrıca Milli Savunma Bakanlığı hastanede tedavileri devam eden 5 askerin genel sağlık durumları iyi olduğunu bildirdi. Konuyla ilgili idari tahkikat başlatıldı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
MSB duyurdu: İki asker şehit oldu
Milli Savunma Bakanlığı (MSB), İskenderun'da yüksek ateş şikayetiyle 7 askerin hastaneye başvurduğunu ve 2 askerin şehit olduğunu duyurdu.
MSB, İskenderun Deniz Er Eğitim Alay Komutanlığında temel askerlik eğitiminde bulunan 7 askerin yüksek ateş şikâyetiyle hastaneye kaldırıldığını ve 2 askerin şehit olduğunu duyurdu.
"İlk otopsi raporunda ölüm nedenlerinin aşırı sıvı kaybına bağlı kandaki sodyum düzeyinin sebep olduğu çoklu organ yetmezliği olduğu tespiti yapılmıştır"
Konuya ilişkin MSB tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"25 Temmuz 2025 tarihinde; İskenderun Deniz Er Eğitim Alay Komutanlığında temel askerlik eğitiminde bulunan yedi silah arkadaşımızın; yüksek ateş şikâyeti ile tedavilerine Birinci Basamak Muayene Merkezinde başlanmış, müteakiben hastaneye sevk edilmişlerdir. Ancak hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen, kahraman silah arkadaşlarımız Muhafız Er Hayrullah Halit Karaman ve İkmal Er Semih Erdoğan kurtarılamayarak şehit olmuşlardır. İlk otopsi raporunda ölüm nedenlerinin aşırı sıvı kaybına (dehidratasyon) bağlı kandaki sodyum düzeyinin sebep olduğu çoklu organ yetmezliği olduğu tespiti yapılmıştır."
Ayrıca Milli Savunma Bakanlığı hastanede tedavileri devam eden 5 askerin genel sağlık durumları iyi olduğunu bildirdi. Konuyla ilgili idari tahkikat başlatıldı.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Bursa'da iş yerine giren yılan paniğe neden oldu
ATM’de unutulan kart işlemlerinden kullanıcı sorumlu
Bursaspor’un Yükseliş Hikayesi Osmangazi’de Konuşuldu
Yarım Asırlık Rallinin startını Başkan Erkan Aydın verdi
Bursa’da boya deposunda büyük yangın
Mimarlar stratejiyi bu kez satranç tahtasında konuşturdu
Bursa’da gece seferleri devam ediyor
Bursa’da Gümüşhaneliler Yayla Şenliğinde Buluşuyor
24 ilde göçmen kaçakçılığı operasyonu: 36 kişi tutuklandı