Bizimkiler dizisinin Cemil'i Uğurtan Sayıner'den haber var
Bizimkiler dizisinin Cemil'i Uğurtan Sayıner'den haber var
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer'in talimatıyla Eşrefpaşa Hastanesi'nde tedavi altına alınan Bizimkiler dizisinin Cemil'i Uğurtan Sayıner taburcu oldu
Haber Giriş Tarihi: 31.08.2020 17:25
Haber Güncellenme Tarihi: 31.08.2020 17:25
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.yenidonem.com.tr/
Yaşlılığa bağlı sağlık sorunları yaşarken İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer'in talimatıyla Eşrefpaşa Hastanesi'ne kaldırılan Bizimkiler dizisinin Cemil'i Uğurtan Sayıner taburcu oldu. Sayıner 26 günlük tedavinin ardından taburcu edilirken "Bundan sonra her şey güzel, sıhhatli olsun. Dostuklardan vazgeçmeyelim. Güzel yaşayalım" dedi.
BİZİMKİLER'İN CEMİL'İNE YARDIM ELİ
Eşrefpaşa Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Serdar Pedükcoşkun Sayıner'in genel durumunun daha iyi olduğunu söyleyerek "Uğurtan Bey geldiğinde genel metobolizma bozukluğu ve düşkünlük hali vardı. Nörolojik sorunlar ve buna bağlı beslenme bozuklukları birlikte seyrediyordu. Multidisipliner bir yaklaşımla tedavi başlattık. Nöroloji, dahiliye, kardiyoloji kliniklerimizin, yoğun bakım uzmanlarımızın emeği var" dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bizimkiler dizisinin Cemil'i Uğurtan Sayıner'den haber var
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer'in talimatıyla Eşrefpaşa Hastanesi'nde tedavi altına alınan Bizimkiler dizisinin Cemil'i Uğurtan Sayıner taburcu oldu
Yaşlılığa bağlı sağlık sorunları yaşarken İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer'in talimatıyla Eşrefpaşa Hastanesi'ne kaldırılan Bizimkiler dizisinin Cemil'i Uğurtan Sayıner taburcu oldu. Sayıner 26 günlük tedavinin ardından taburcu edilirken "Bundan sonra her şey güzel, sıhhatli olsun. Dostuklardan vazgeçmeyelim. Güzel yaşayalım" dedi.
BİZİMKİLER'İN CEMİL'İNE YARDIM ELİ
Eşrefpaşa Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Serdar Pedükcoşkun Sayıner'in genel durumunun daha iyi olduğunu söyleyerek "Uğurtan Bey geldiğinde genel metobolizma bozukluğu ve düşkünlük hali vardı. Nörolojik sorunlar ve buna bağlı beslenme bozuklukları birlikte seyrediyordu. Multidisipliner bir yaklaşımla tedavi başlattık. Nöroloji, dahiliye, kardiyoloji kliniklerimizin, yoğun bakım uzmanlarımızın emeği var" dedi.
En Çok Okunan Haberler
Bursa'da sokak ortasında silahlı saldırı! Şüpheliye nefes kesen operasyon
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Edirne'de vatandaşlarla sohbet etti
Bakan Fidan'dan diplomasi trafiği
12’inci yargı paketinde önemli düzenlemeler hayata geçecek
Bursa'da polisten kaçan sürücüye 470 bin TL ceza
Bursa’nın afet hafızası masaya yatırıldı
Başkan Vekili Biba, şampiyon marşın bestecilerini ağırladı
Aras Nehri'nde kaybolan çobanı 101 personel arıyor
Trump: İran'ın sızdırdığı şartlar gerçek değil