Süper Lig'e yükselen Gençlerbirliği, kupasını aldı
Süper Lig'e yükselen Gençlerbirliği, kupasını aldı
Trendyol 1. Lig'in 38. haftasında oynanan Yeni Malatyaspor maçının ardından ikinciliğini garantileyerek Trendyol Süper Lig'e yükselen Gençlerbirliği, düzenlenen törenle kupasını aldı.
Haber Giriş Tarihi: 11.05.2025 22:16
Haber Güncellenme Tarihi: 11.05.2025 22:17
Kaynak:
İHA
Trendyol 1. Lig'de ikinci olarak Trendyol Süper Lig'e yükselen Gençlerbirliği, düzenlenen törenle şampiyonluk kupasını kaldırdı. Eryaman Stadyumu'nda organize edilen törende Gençlerbirliği'ne şampiyonluk kupası ve madalyalar, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) yetkilileri ve Osman Sungur tarafından takdim edildi. Törende; TFF yetkilileri, Gençlerbirliği Başkanı Osman Sungur, teknik heyet, futbolcular ve birçok taraftar yer aldı. Murat Karahan'ın konserinin ardından Osman Sungur'un konuşması, DJ performansı, Seymen gösterisi ve kupa töreni gerçekleşti.
Kupa töreninden önce bir konuşma gerçekleştiren Gençlerbirliği Başkanı Sungur, taraftarların kendisi için çok değerli ve kıymetli olduğunu söyleyerek sporun içinden gelen biri olduğunu ve her zaman spor için savaşacağını belirtti. Yönetime, teknik heyete ve futbolculara teşekkür eden Sungur, karşılaşılan tüm zorluklara rağmen Süper Lig'e çıkmayı başarmanın büyük bir mutluluk olduğunu kaydetti. Başta Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak olmak üzere Ankara'nın birçok siyasi isminden tebrik mesajı aldıklarını vurgulayan Sungur, tüm Süper Lig takımlarından da ‘Hoş geldiniz' mesajı aldıklarını aktardı. Konuşmasının ardından taraftara ‘Haydi gençler' tezahüratını yaptıran Sungur, kupa seremonisi için sahneden indi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Süper Lig'e yükselen Gençlerbirliği, kupasını aldı
Trendyol 1. Lig'in 38. haftasında oynanan Yeni Malatyaspor maçının ardından ikinciliğini garantileyerek Trendyol Süper Lig'e yükselen Gençlerbirliği, düzenlenen törenle kupasını aldı.
Trendyol 1. Lig'de ikinci olarak Trendyol Süper Lig'e yükselen Gençlerbirliği, düzenlenen törenle şampiyonluk kupasını kaldırdı. Eryaman Stadyumu'nda organize edilen törende Gençlerbirliği'ne şampiyonluk kupası ve madalyalar, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) yetkilileri ve Osman Sungur tarafından takdim edildi. Törende; TFF yetkilileri, Gençlerbirliği Başkanı Osman Sungur, teknik heyet, futbolcular ve birçok taraftar yer aldı. Murat Karahan'ın konserinin ardından Osman Sungur'un konuşması, DJ performansı, Seymen gösterisi ve kupa töreni gerçekleşti.
Kupa töreninden önce bir konuşma gerçekleştiren Gençlerbirliği Başkanı Sungur, taraftarların kendisi için çok değerli ve kıymetli olduğunu söyleyerek sporun içinden gelen biri olduğunu ve her zaman spor için savaşacağını belirtti. Yönetime, teknik heyete ve futbolculara teşekkür eden Sungur, karşılaşılan tüm zorluklara rağmen Süper Lig'e çıkmayı başarmanın büyük bir mutluluk olduğunu kaydetti. Başta Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak olmak üzere Ankara'nın birçok siyasi isminden tebrik mesajı aldıklarını vurgulayan Sungur, tüm Süper Lig takımlarından da ‘Hoş geldiniz' mesajı aldıklarını aktardı. Konuşmasının ardından taraftara ‘Haydi gençler' tezahüratını yaptıran Sungur, kupa seremonisi için sahneden indi.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Atlas Çağlayan’ın ölümüne ilişkin davada mütalaa açıklandı
Bursa'da makilik alanda yangın
Nilüfer'de bisiklet okulu açılıyor
Bakan Kurum, Bonn’da COP31 Eylem Gündemi’nin önemli başlıklarını ve hedeflerini açıkladı
AYM Başkanı Özkaya: "Adalet, toplumun ortak vicdanıdır"
Çin’den ABD-İsrail-İran çatışmalarında diplomatik çözüm çağrısı
Kayıp olarak aranıyordu, denizde ölü bulundu
Bursa'da hapis cezası bulunan şahıs yakalandı
Fransa, Smotrich'in ülkeye girişini yasakladı