Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi tarafından toplu taşıma filosuna kazandırılan 13 yeni otobüs yollara koyuldu. Araçlar, başta ana hatlar olmak üzere şehir merkezinde aktif olarak kullanılacak.
Haber Giriş Tarihi: 04.05.2025 10:00
Haber Güncellenme Tarihi: 04.05.2025 10:03
Kaynak:
İHA
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, şehir içi toplu ulaşımda kaliteyi artırmak, çevreci ve konforlu seyahat imkânları sunmak amacıyla filosunu yenilemeye devam ediyor. Bu kapsamda toplu taşıma filosuna 10’u hibrit olmak üzere 13 yeni otobüs kazandırıldı. 26 Nisan’da gerçekleştirilen törenle teslim alınan araçlar, başta ana hatlar olmak üzere şehir merkezinde aktif olarak kullanılacak.
"Daha konforlu, güvenli ve çevreci bir ulaşım..."
Yeni nesil hibrit otobüsler, düşük emisyon değerleri sayesinde çevre dostu ulaşım sağlarken, aynı zamanda yakıt tasarrufu ile ekonomik avantaj da sunuyor. Modern teknolojilerle donatılan araçlar, engelli ve özel gereksinimli bireylerin de rahatlıkla kullanabileceği şekilde tasarlandı. Alçak taban yapısı, rampalı giriş sistemi ve iç dizaynıyla herkes için erişilebilir bir ulaşım deneyimi vadediyor.
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamada, şehir içi ulaşımı daha da iyileştirmek adına yıl içerisinde yeni araç alımlarının da planlandığı vurgulandı. Açıklamada, "Vatandaşlarımızın daha konforlu, güvenli ve çevreci bir ulaşım deneyimi yaşaması için filomuzu güçlendirmeye devam edeceğiz. Bu doğrultuda hibrit araç yatırımlarımız sürecek" ifadelerine yer verildi.
Teslim edilen yeni otobüslerin özellikle yoğun kullanılan ana hatlarda hizmet vereceği belirtilirken, yeni araçlarla birlikte sefer sıklığının artırılması ve bekleme sürelerinin azaltılması hedefleniyor. Böylece hem şehir içi ulaşımda verimlilik artacak hem de toplu taşıma kullanımının teşvik edilmesi sağlanacak.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Toplu taşıma yeni hibrit otobüslerle güçlendi
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi tarafından toplu taşıma filosuna kazandırılan 13 yeni otobüs yollara koyuldu. Araçlar, başta ana hatlar olmak üzere şehir merkezinde aktif olarak kullanılacak.
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, şehir içi toplu ulaşımda kaliteyi artırmak, çevreci ve konforlu seyahat imkânları sunmak amacıyla filosunu yenilemeye devam ediyor. Bu kapsamda toplu taşıma filosuna 10’u hibrit olmak üzere 13 yeni otobüs kazandırıldı. 26 Nisan’da gerçekleştirilen törenle teslim alınan araçlar, başta ana hatlar olmak üzere şehir merkezinde aktif olarak kullanılacak.
"Daha konforlu, güvenli ve çevreci bir ulaşım..."
Yeni nesil hibrit otobüsler, düşük emisyon değerleri sayesinde çevre dostu ulaşım sağlarken, aynı zamanda yakıt tasarrufu ile ekonomik avantaj da sunuyor. Modern teknolojilerle donatılan araçlar, engelli ve özel gereksinimli bireylerin de rahatlıkla kullanabileceği şekilde tasarlandı. Alçak taban yapısı, rampalı giriş sistemi ve iç dizaynıyla herkes için erişilebilir bir ulaşım deneyimi vadediyor.
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamada, şehir içi ulaşımı daha da iyileştirmek adına yıl içerisinde yeni araç alımlarının da planlandığı vurgulandı. Açıklamada, "Vatandaşlarımızın daha konforlu, güvenli ve çevreci bir ulaşım deneyimi yaşaması için filomuzu güçlendirmeye devam edeceğiz. Bu doğrultuda hibrit araç yatırımlarımız sürecek" ifadelerine yer verildi.
Teslim edilen yeni otobüslerin özellikle yoğun kullanılan ana hatlarda hizmet vereceği belirtilirken, yeni araçlarla birlikte sefer sıklığının artırılması ve bekleme sürelerinin azaltılması hedefleniyor. Böylece hem şehir içi ulaşımda verimlilik artacak hem de toplu taşıma kullanımının teşvik edilmesi sağlanacak.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Fenerbahçe Beko finalde
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz’dan ara seçim açıklaması
Ziya Kaya Mahallesi'nin muhtarı belli oldu
Bursa'da su tankeri site bahçesine devrildi
Bursa'da korkunç kaza: 6 yaralı
Panorama 1326’daki konsere Adnan Kurtuluş’tan tepki
Aziz Yıldırım: Gerekli olan takviyeleri yapacağız
Aziz Yıldırım, bir kez daha Fenerbahçe'nin başına geçti
TOFAŞ Basketbol Altyapı seçmelerı̇ gerçekleştirildi