Yerlikaya’dan turizm uyarısı: İnfial yaratan görüntülere geçit yok
Yerlikaya’dan turizm uyarısı: İnfial yaratan görüntülere geçit yok
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medyada bazı turizm işletmeleriyle ilgili kamuoyunda infial uyandıran görüntülere ilişkin açıklamalarda bulundu.
Haber Giriş Tarihi: 18.06.2025 17:31
Haber Güncellenme Tarihi: 18.06.2025 17:41
Kaynak:
(HABER MERKEZİ)
Türkiye'nin 2024 yılında 62 milyondan fazla turisti ağırladığını belirten Yerlikaya, turizm sektörünün ülkenin parlayan yıldızı olduğunu vurguladı. Ancak son günlerde bazı turizm işletmelerinde yaşanan olumsuzluklara dikkat çeken Bakan Yerlikaya, “Bu görüntüler asla kabul edilemez!” ifadelerini kullandı. Konuya ilişkin olarak Bakan Yardımcısı, Emniyet Genel Müdürü ve Jandarma Genel Komutan Yardımcısının görevlendirildiğini belirtti.
"Önlemler ve denetim süreçleri masaya yatırılacak"
Bakan Yerlikaya, güvenlik birimleriyle koordineli bir şekilde gerekli adımların atılacağını dile getirerek, “Bu tür görüntülerin bir daha yaşanmasını kesinlikle istemiyoruz” dedi. Bu kapsamda yarın Muğla’da Bakan Yardımcısının koordinasyonunda; valiler ve güvenlik birimlerinin katılımıyla bir toplantı gerçekleştirileceği açıklandı. Toplantıda alınacak önlemler ve denetim süreçleri masaya yatırılacak. Yerlikaya, Emniyet, Jandarma ve Sahil Güvenlik birimlerinin hem karada hem de denizde denetimlerini aralıksız ve kararlılıkla sürdüreceğini belirtirken, yapılan denetimlerin ve sonuçlarının da şeffaf biçimde kamuoyuyla paylaşılacağını ifade etti.
2024 yılında 62 milyonu aşkın turisti ağırladık. Turizm sektörümüz ülkemizin parlayan yıldızıdır.
Ancak son günlerde; sosyal medyada bazı işletmelerde milletimizde infial uyandıran görüntüler yer almaktadır.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Yerlikaya’dan turizm uyarısı: İnfial yaratan görüntülere geçit yok
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medyada bazı turizm işletmeleriyle ilgili kamuoyunda infial uyandıran görüntülere ilişkin açıklamalarda bulundu.
Türkiye'nin 2024 yılında 62 milyondan fazla turisti ağırladığını belirten Yerlikaya, turizm sektörünün ülkenin parlayan yıldızı olduğunu vurguladı. Ancak son günlerde bazı turizm işletmelerinde yaşanan olumsuzluklara dikkat çeken Bakan Yerlikaya, “Bu görüntüler asla kabul edilemez!” ifadelerini kullandı. Konuya ilişkin olarak Bakan Yardımcısı, Emniyet Genel Müdürü ve Jandarma Genel Komutan Yardımcısının görevlendirildiğini belirtti.
"Önlemler ve denetim süreçleri masaya yatırılacak"
Bakan Yerlikaya, güvenlik birimleriyle koordineli bir şekilde gerekli adımların atılacağını dile getirerek, “Bu tür görüntülerin bir daha yaşanmasını kesinlikle istemiyoruz” dedi. Bu kapsamda yarın Muğla’da Bakan Yardımcısının koordinasyonunda; valiler ve güvenlik birimlerinin katılımıyla bir toplantı gerçekleştirileceği açıklandı. Toplantıda alınacak önlemler ve denetim süreçleri masaya yatırılacak. Yerlikaya, Emniyet, Jandarma ve Sahil Güvenlik birimlerinin hem karada hem de denizde denetimlerini aralıksız ve kararlılıkla sürdüreceğini belirtirken, yapılan denetimlerin ve sonuçlarının da şeffaf biçimde kamuoyuyla paylaşılacağını ifade etti.
Kaynak: (HABER MERKEZİ)
En Çok Okunan Haberler
Fenerbahçe Beko finalde
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz’dan ara seçim açıklaması
Ziya Kaya Mahallesi'nin muhtarı belli oldu
Bursa'da su tankeri site bahçesine devrildi
Bursa'da korkunç kaza: 6 yaralı
Panorama 1326’daki konsere Adnan Kurtuluş’tan tepki
Aziz Yıldırım: Gerekli olan takviyeleri yapacağız
Aziz Yıldırım, bir kez daha Fenerbahçe'nin başına geçti
TOFAŞ Basketbol Altyapı seçmelerı̇ gerçekleştirildi