Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Otosansit’i ziyaret ederek esnafın görüş ve taleplerini dinledi.
Haber Giriş Tarihi: 19.02.2025 12:59
Haber Güncellenme Tarihi: 19.02.2025 13:00
Kaynak:
(BÜLTEN)
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz sanayi sitesindeki esnafla bir araya geldi. Dükkanları tek tek gezerek esnafa ‘hayırlı işler’ dileyip site esnafının talep ve görüşlerini dinleyen Başkan Oktay Yılmaz, notlarını aldı.
‘Yerinde ve birlikte yönetim’ anlayışı ile çalıştıklarını vurgulayan Başkan Oktay Yılmaz, “Göreve geldiğimiz günden bu yana hep ortak akıl vurgusu yaptık. ‘Yıldırım’ı, Yıldırımlılarla birlikte yöneteceğiz’ demiştik. Bu sözümüzün gereği olarak Yıldırım'ı mahalle mahalle gezip, vatandaşlarımızla buluşuyoruz. Onların taleplerini, önerilerini ve şikâyetlerini doğrudan ilk ağızdan dinliyoruz. Mevcut sorunları yerinde görüp, çözümü de yerinde üretiyoruz” ifadelerini kullandı. Yüzlerce işletmenin bulunduğu Otosansit’te esnafla buluşarak kendilerini dinlediklerini aktaran Başkan Yılmaz, “Bizim için oldukça verimli bir ziyaret oldu. Site yönetimine ev sahipliği için teşekkür ediyorum. Esnafımıza da kolaylıklar diliyorum” diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Yılmaz otosansit esnafıyla buluştu
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Otosansit’i ziyaret ederek esnafın görüş ve taleplerini dinledi.
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz sanayi sitesindeki esnafla bir araya geldi. Dükkanları tek tek gezerek esnafa ‘hayırlı işler’ dileyip site esnafının talep ve görüşlerini dinleyen Başkan Oktay Yılmaz, notlarını aldı.
‘Yerinde ve birlikte yönetim’ anlayışı ile çalıştıklarını vurgulayan Başkan Oktay Yılmaz, “Göreve geldiğimiz günden bu yana hep ortak akıl vurgusu yaptık. ‘Yıldırım’ı, Yıldırımlılarla birlikte yöneteceğiz’ demiştik. Bu sözümüzün gereği olarak Yıldırım'ı mahalle mahalle gezip, vatandaşlarımızla buluşuyoruz. Onların taleplerini, önerilerini ve şikâyetlerini doğrudan ilk ağızdan dinliyoruz. Mevcut sorunları yerinde görüp, çözümü de yerinde üretiyoruz” ifadelerini kullandı. Yüzlerce işletmenin bulunduğu Otosansit’te esnafla buluşarak kendilerini dinlediklerini aktaran Başkan Yılmaz, “Bizim için oldukça verimli bir ziyaret oldu. Site yönetimine ev sahipliği için teşekkür ediyorum. Esnafımıza da kolaylıklar diliyorum” diye konuştu.
Kaynak: (BÜLTEN)
En Çok Okunan Haberler
Fenerbahçe'de yönetim kurulu görev dağılımı yapıldı
Panathinaikos, Ergin Ataman ile yollarını ayırdı
Vance: Beklentimiz, boğazın ücretsiz bir şekilde açılması
Matei Ilie Kasımpaşa’da
Maganda kurşunu can aldı: 3 şüpheli yakalandı
Sulama kanalında faciadan dönüldü
Fenerbahçe'de görev dağılımı yapıldı
Seyir halindeki otomobil alevlere teslim oldu
Bozuk orman sahasında korkunç yangın