Bursa'nın İnegöl ilçesinde marketten alınan indirimli çiğ köfteyi yiyen öğrenciler zehirlenme şüphesiyle hastanelik oldu. Olay sonrası çok sayıda ambulans okula sevk edildi.
Haber Giriş Tarihi: 15.05.2026 14:55
Haber Güncellenme Tarihi: 15.05.2026 17:14
Kaynak:
İHA
Olay saat 11.00 sıralarında İnegöl'ün kırsal Cerrah Mahallesi Ortaokulu'nda meydana geldi. İddiaya göre Özen Gross markette uygulanan indirimden alınan çiğ köfteyi okulun 5/D sınıfında eğitim gören öğrenciler tüketti. Çiğ köfteyi yedikten kısa süre sonra 28 öğrenci kusma ve mide bulantısı şikayetleri yaşamaya başladı.
İhbar üzerine okula çok sayıda 112 Acil Servis ekibi sevk edildi. Rahatsızlanan öğrenciler ambulanslar ve özel araçlarla İnegöl Devlet Hastanesi Acil Servisi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.
Öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Zengin hastaneye giderek öğrencilere ve ailelerine geçmiş olsun dileklerini iletti.
Olayın ardından İlçe Tarım Müdürlüğü ekipleri harekete geçti. Öğrencilerin tükettiği çiğ köftenin satıldığı markette inceleme yapan ekipler, ürünlerden numune alarak laboratuvara gönderdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa'da 28 öğrenci hastaneye kaldırıldı
Bursa'nın İnegöl ilçesinde marketten alınan indirimli çiğ köfteyi yiyen öğrenciler zehirlenme şüphesiyle hastanelik oldu. Olay sonrası çok sayıda ambulans okula sevk edildi.
Olay saat 11.00 sıralarında İnegöl'ün kırsal Cerrah Mahallesi Ortaokulu'nda meydana geldi. İddiaya göre Özen Gross markette uygulanan indirimden alınan çiğ köfteyi okulun 5/D sınıfında eğitim gören öğrenciler tüketti. Çiğ köfteyi yedikten kısa süre sonra 28 öğrenci kusma ve mide bulantısı şikayetleri yaşamaya başladı.
İhbar üzerine okula çok sayıda 112 Acil Servis ekibi sevk edildi. Rahatsızlanan öğrenciler ambulanslar ve özel araçlarla İnegöl Devlet Hastanesi Acil Servisi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.
Öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Zengin hastaneye giderek öğrencilere ve ailelerine geçmiş olsun dileklerini iletti.
Olayın ardından İlçe Tarım Müdürlüğü ekipleri harekete geçti. Öğrencilerin tükettiği çiğ köftenin satıldığı markette inceleme yapan ekipler, ürünlerden numune alarak laboratuvara gönderdi.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Fenerbahçe'de yönetim kurulu görev dağılımı yapıldı
Panathinaikos, Ergin Ataman ile yollarını ayırdı
Vance: Beklentimiz, boğazın ücretsiz bir şekilde açılması
Matei Ilie Kasımpaşa’da
Maganda kurşunu can aldı: 3 şüpheli yakalandı
Sulama kanalında faciadan dönüldü
Fenerbahçe'de görev dağılımı yapıldı
Seyir halindeki otomobil alevlere teslim oldu
Bozuk orman sahasında korkunç yangın