Bursa'da 'Yok artık' dedirten sürücüye, 5 bin lira ceza
Bursa'da 'Yok artık' dedirten sürücüye, 5 bin lira ceza
Bursa'nın İnegöl ilçesinde seyir halindeki sürücünün ayağını açık bıraktığı kapıya dayayarak ilerlemesi herkesin yüreğini ağzına getirirken, polis ekipleri kısa sürede 20 yaşındaki E.F.'yi gözaltına aldı.
Haber Giriş Tarihi: 25.05.2026 17:30
Haber Güncellenme Tarihi: 25.05.2026 17:31
Kaynak:
İHA
Olay, Bursa-Ankara kara yolu İnegöl girişinde meydana geldi. Trafikte seyreden bir otomobil sürücüsü, aracının kapısını açarak ayağını kapıya uzattı. Hem kendi canını hem de trafikteki diğer sürücüleri tehlikeye atan anlar, başka bir sürücü tarafından cep telefonu kamerasıyla görüntülendi.
Sosyal medyada paylaşılan görüntüler kısa sürede dikkat çekerken, çok sayıda kullanıcı sürücünün yaptığı hareketin büyük risk taşıdığı yönünde yorum yaptı. Trafik güvenliğini hiçe sayan görüntüler 'yok artık' dedirtirken, polis ekipleri kısa sürede sürücü E.F.'yi (20) gözaltına aldı.
Trafik güvenliği ve düzeni ile ilgili olan kurallara uymamaktan bin lira, ses cihazlarının yönetmelikte gösterilen şartlara uygun olarak kamunun rahat ve huzurunu bozacak şekilde kullanmaktan 3 bin lira, araçları, kamunun rahat ve huzurunu bozacak veya kişilere zarar verecek şekilde saygısızca sürmekten bin lira para cezası uygulandı. Toplam 5 bin lira para cezası alan sürücü E.F., 'Trafik Güvenliğini Tehlikeye Atma Suçu'ndan ise savcılığa sevk edileceği öğrenildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa'da 'Yok artık' dedirten sürücüye, 5 bin lira ceza
Bursa'nın İnegöl ilçesinde seyir halindeki sürücünün ayağını açık bıraktığı kapıya dayayarak ilerlemesi herkesin yüreğini ağzına getirirken, polis ekipleri kısa sürede 20 yaşındaki E.F.'yi gözaltına aldı.
Olay, Bursa-Ankara kara yolu İnegöl girişinde meydana geldi. Trafikte seyreden bir otomobil sürücüsü, aracının kapısını açarak ayağını kapıya uzattı. Hem kendi canını hem de trafikteki diğer sürücüleri tehlikeye atan anlar, başka bir sürücü tarafından cep telefonu kamerasıyla görüntülendi.
Sosyal medyada paylaşılan görüntüler kısa sürede dikkat çekerken, çok sayıda kullanıcı sürücünün yaptığı hareketin büyük risk taşıdığı yönünde yorum yaptı. Trafik güvenliğini hiçe sayan görüntüler 'yok artık' dedirtirken, polis ekipleri kısa sürede sürücü E.F.'yi (20) gözaltına aldı.
Trafik güvenliği ve düzeni ile ilgili olan kurallara uymamaktan bin lira, ses cihazlarının yönetmelikte gösterilen şartlara uygun olarak kamunun rahat ve huzurunu bozacak şekilde kullanmaktan 3 bin lira, araçları, kamunun rahat ve huzurunu bozacak veya kişilere zarar verecek şekilde saygısızca sürmekten bin lira para cezası uygulandı. Toplam 5 bin lira para cezası alan sürücü E.F., 'Trafik Güvenliğini Tehlikeye Atma Suçu'ndan ise savcılığa sevk edileceği öğrenildi.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Kiraz toplamak için ağaca çıktı, düşerek ağır yaralandı
e-YÖKDİL 2026/3 sonuçları açıklandı
Bursa’da iki kardeş arasında bıçaklı kavga: 2 yaralı
Bursa'da binlerce dönüm tarım arazisi zarar gördü
Bursa'da Çevre Günü’nde maden tepkisi: "Doğal alanlarımız madencilerin çalışma sahasına dönüştürüldü"
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Küresel alanda daha güçlü olacağız"
Büyükşehir’den gençlere üniversite yolunda sınav provası
Bursa'da Boğazköy Barajı'nda büyükbaş hayvan ölüsü alarmı
Bursa'da 150 yıllık çınar böyle devrildi