Bursa'da gece saatlerinde ana yol üzerindeki uygulama noktasını gören araç sürücüsü, iddiaya göre aracını uygulamanın 200 metre gerisindeki çorbacının önüne park etti. Yakayı ele veren alkollü sürücü, polis ekiplerine "Arabayı ben kullanmıyorum ağabey" diye sitem etti. O anlar ise kameraya yansıdı. Şahsın 135 promil alkollü olduğu ortaya çıktı.
Haber Giriş Tarihi: 12.05.2026 11:38
Haber Güncellenme Tarihi: 12.05.2026 11:41
Kaynak:
İHA
Bursa İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde farklı noktalarda kurdukları alkol uygulamalarıyla trafik canavarlarına geçit vermiyor. Son olarak Ankara Yolu Caddesi Arabayatağı mevkiinde alkol denetimi yapan ekipleri gören 16 ASJ plakalı otomobil sürücüsü, bir an ne yapacağını şaşırarak uygulama noktasının 200 metre gerisindeki çorbacının önüne aracını park etti.
Durumu fark eden ekipler, aracın yanına giderek sürücüyü tespit etti. Ekip otosunun başına getirilen S.D., ilk önce alkolmetreyi üflemek istemedi. Sonrasında ise "Arabayı ben kullanmıyorum ağabey" diyerek ekiplere sitem eden S.D., bu sefer de görüntü alan gazeteci ile tartışmaya girdi. "Beni niye çekiyorsun, aracı ben mi sürüyordum" diye gazeteciye bağıran sürücü, polis memurunun "İtiraz edebilirsin" demesiyle birlikte adeta çılgına döndü.
Alkolmetreyi üfleyen sürücü 1.35 promil alkollü çıktı. Polislerle münakaşa yaşayan alkollü sürücüye 25 bin lira para cezası kesildi. Araç, alkolsüz sürücüye teslim edilirken, S.D. ise ifade vermek üzere karakola götürüldü.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa polisinin alkollü sürücüyle imtihanı
Bursa'da gece saatlerinde ana yol üzerindeki uygulama noktasını gören araç sürücüsü, iddiaya göre aracını uygulamanın 200 metre gerisindeki çorbacının önüne park etti. Yakayı ele veren alkollü sürücü, polis ekiplerine "Arabayı ben kullanmıyorum ağabey" diye sitem etti. O anlar ise kameraya yansıdı. Şahsın 135 promil alkollü olduğu ortaya çıktı.
Bursa İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde farklı noktalarda kurdukları alkol uygulamalarıyla trafik canavarlarına geçit vermiyor. Son olarak Ankara Yolu Caddesi Arabayatağı mevkiinde alkol denetimi yapan ekipleri gören 16 ASJ plakalı otomobil sürücüsü, bir an ne yapacağını şaşırarak uygulama noktasının 200 metre gerisindeki çorbacının önüne aracını park etti.
Durumu fark eden ekipler, aracın yanına giderek sürücüyü tespit etti. Ekip otosunun başına getirilen S.D., ilk önce alkolmetreyi üflemek istemedi. Sonrasında ise "Arabayı ben kullanmıyorum ağabey" diyerek ekiplere sitem eden S.D., bu sefer de görüntü alan gazeteci ile tartışmaya girdi. "Beni niye çekiyorsun, aracı ben mi sürüyordum" diye gazeteciye bağıran sürücü, polis memurunun "İtiraz edebilirsin" demesiyle birlikte adeta çılgına döndü.
Alkolmetreyi üfleyen sürücü 1.35 promil alkollü çıktı. Polislerle münakaşa yaşayan alkollü sürücüye 25 bin lira para cezası kesildi. Araç, alkolsüz sürücüye teslim edilirken, S.D. ise ifade vermek üzere karakola götürüldü.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Bursa’da boya deposunda büyük yangın
Mimarlar stratejiyi bu kez satranç tahtasında konuşturdu
Bursa’da gece seferleri devam ediyor
Bursa’da Gümüşhaneliler Yayla Şenliğinde Buluşuyor
24 ilde göçmen kaçakçılığı operasyonu: 36 kişi tutuklandı
Bakan Gürlek duyurdu: Alo Adalet Hattı için kritik adım
AK Parti Sözcüsü Çelik: "Kadınlara dönük her türlü aşağılayıcı söylemi kınıyoruz"
Ticaret Bakanlığı, sahte servislere karşı tüketicileri koruyor
Prof. Dr. Oytun Erbaş: "Kenelerden kurtulmak için sülün en iyi çözüm"