AK Partili Varank, Bursa protokolüyle şampiyonluğu kutladı
AK Partili Varank, Bursa protokolüyle şampiyonluğu kutladı
TBMM Sanayi, Ticaret, Enerji, Tabii Kaynaklar, Bilgi ve Teknoloji Komisyonu Başkanı ve AK Parti Bursa Milletvekili Varank, Bursaspor'un şampiyonluğunu Bursa protokolüyle kutladı.
Haber Giriş Tarihi: 19.04.2026 19:44
Haber Güncellenme Tarihi: 19.04.2026 19:45
Kaynak:
İHA
Bursa futbolunda tarihi bir gün daha yaşandı. Bursaspor, Nesine 2. Lig Kırmızı Grup’ta şampiyonluğunu ilan ederek yeniden 1. Lig’e yükselmeyi başardı. Karşılaşmayı protokol tribününden izleyen isimler arasında Mustafa Varank da yer aldı.
TBMM Sanayi, Ticaret, Enerji, Tabii Kaynaklar, Bilgi ve Teknoloji Komisyonu Başkanı ve AK Parti Bursa Milletvekili Varank, maçın bitiş düdüğüyle birlikte büyük coşkuya ortak oldu. Varank, protokolde bulunan diğer katılımcılarla birlikte hatıra özçekimi yaparak bu önemli başarıyı kutladı.
Öte yandan Varank’ın, Bursaspor’un geçtiğimiz sezon 2. Lig’e yükseldiği karşılaşma sonrasında da benzer bir şekilde özçekim yaparak kutlama yaptığı hatırlatıldı. Bu kareler, kulübün yükseliş yolculuğuna eşlik eden sembolik anlar arasında yerini aldı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
AK Partili Varank, Bursa protokolüyle şampiyonluğu kutladı
TBMM Sanayi, Ticaret, Enerji, Tabii Kaynaklar, Bilgi ve Teknoloji Komisyonu Başkanı ve AK Parti Bursa Milletvekili Varank, Bursaspor'un şampiyonluğunu Bursa protokolüyle kutladı.
Bursa futbolunda tarihi bir gün daha yaşandı. Bursaspor, Nesine 2. Lig Kırmızı Grup’ta şampiyonluğunu ilan ederek yeniden 1. Lig’e yükselmeyi başardı. Karşılaşmayı protokol tribününden izleyen isimler arasında Mustafa Varank da yer aldı.
TBMM Sanayi, Ticaret, Enerji, Tabii Kaynaklar, Bilgi ve Teknoloji Komisyonu Başkanı ve AK Parti Bursa Milletvekili Varank, maçın bitiş düdüğüyle birlikte büyük coşkuya ortak oldu. Varank, protokolde bulunan diğer katılımcılarla birlikte hatıra özçekimi yaparak bu önemli başarıyı kutladı.
Öte yandan Varank’ın, Bursaspor’un geçtiğimiz sezon 2. Lig’e yükseldiği karşılaşma sonrasında da benzer bir şekilde özçekim yaparak kutlama yaptığı hatırlatıldı. Bu kareler, kulübün yükseliş yolculuğuna eşlik eden sembolik anlar arasında yerini aldı.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Can Polat cinayeti zanlıları tutuklandı
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Sıfır Atık açıklaması
Paşinyan: Türkiye ile diplomatik ilişkilerin kurulmasını bekliyorum
Kadın A Milli Takımı, Malta yolculuğu öncesi taktik çalıştı
Fenerbahçe seçiminde eski sporcular da oy kullandı
Paniğe sebep olan yılanı eliyle yakaladı
TFF’nin faaliyetleri oy çokluğuyla ibra edildi
Off road festivalinde yürekleri ağza getiren kaza
Bakan Fidan: İsrail, müzakereleri sabote ediyor