Kayseri'nin Develi ilçesinde yaşayan Metin Arslan, çocukluğundan bu yana tuttuğu takım olan Fenerbahçe'nin renklerini yaptırdığı evin duvarına boyattı. Arslan, "Küçükken radyodan maçını izlediğimiz takımın bu şekilde eserini yapmak çok şükür nasip oldu" dedi.
Haber Giriş Tarihi: 24.05.2026 15:57
Haber Güncellenme Tarihi: 24.05.2026 15:58
Kaynak:
İHA
49 yaşındaki Metin Arslan, Develi'nin Çomaklı Mahallesi'nde yaptırdığı evin dış cephe duvarlarını sarı laciverde boyattı. Çocukken hayalini kurduğu evi yaptırdığı için mutlu olduğunu kaydeden Arslan, evi sarı laciverde boyayan işçilerin ise Galatasaraylı olduğunu kaydetti. Arslan, "Çocukluktan beri Fenerbahçeliyim, bu şekilde bir yapma hayalim vardı. Çok şükür onu gerçekleştirdim. Küçükken radyodan maçını izlediğimiz takımın bu şekilde eserini yapmak çok şükür nasip oldu. İyi bir Fenerbahçe taraftarıyım. Bu evin dış cephe boyasını yapan arkadaşlar fanatik Galatasaraylı. Buraya gelip Fenerbahçe armasına karşı toprakla uğraşmak hoşuma gidiyor" dedi.
"Temiz bir şampiyonluk istiyorum"
Fenerbahçe'nin uzun süredir şampiyon olamadığını da belirten Metin Arslan, bu sezon şampiyonluktan umutlu olduğunu dile getirdi. Arslan, "Fenerbahçeli olarak bileğimizin hakkıyla şampiyon olmak istiyorum. Şaibe olmadan, hakemlerin etkili olmadığı, siyasetin futbolun içine girmediği bir şampiyonluk istiyorum. İnşallah bu şampiyonluğu da bu sene kazanacağız" diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Fenerbahçe taraftarı, hayalini kurduğu evi yaptı
Kayseri'nin Develi ilçesinde yaşayan Metin Arslan, çocukluğundan bu yana tuttuğu takım olan Fenerbahçe'nin renklerini yaptırdığı evin duvarına boyattı. Arslan, "Küçükken radyodan maçını izlediğimiz takımın bu şekilde eserini yapmak çok şükür nasip oldu" dedi.
49 yaşındaki Metin Arslan, Develi'nin Çomaklı Mahallesi'nde yaptırdığı evin dış cephe duvarlarını sarı laciverde boyattı. Çocukken hayalini kurduğu evi yaptırdığı için mutlu olduğunu kaydeden Arslan, evi sarı laciverde boyayan işçilerin ise Galatasaraylı olduğunu kaydetti. Arslan, "Çocukluktan beri Fenerbahçeliyim, bu şekilde bir yapma hayalim vardı. Çok şükür onu gerçekleştirdim. Küçükken radyodan maçını izlediğimiz takımın bu şekilde eserini yapmak çok şükür nasip oldu. İyi bir Fenerbahçe taraftarıyım. Bu evin dış cephe boyasını yapan arkadaşlar fanatik Galatasaraylı. Buraya gelip Fenerbahçe armasına karşı toprakla uğraşmak hoşuma gidiyor" dedi.
"Temiz bir şampiyonluk istiyorum"
Fenerbahçe'nin uzun süredir şampiyon olamadığını da belirten Metin Arslan, bu sezon şampiyonluktan umutlu olduğunu dile getirdi. Arslan, "Fenerbahçeli olarak bileğimizin hakkıyla şampiyon olmak istiyorum. Şaibe olmadan, hakemlerin etkili olmadığı, siyasetin futbolun içine girmediği bir şampiyonluk istiyorum. İnşallah bu şampiyonluğu da bu sene kazanacağız" diye konuştu.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Kiraz toplamak için ağaca çıktı, düşerek ağır yaralandı
e-YÖKDİL 2026/3 sonuçları açıklandı
Bursa’da iki kardeş arasında bıçaklı kavga: 2 yaralı
Bursa'da binlerce dönüm tarım arazisi zarar gördü
Bursa'da Çevre Günü’nde maden tepkisi: "Doğal alanlarımız madencilerin çalışma sahasına dönüştürüldü"
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Küresel alanda daha güçlü olacağız"
Büyükşehir’den gençlere üniversite yolunda sınav provası
Bursa'da Boğazköy Barajı'nda büyükbaş hayvan ölüsü alarmı
Bursa'da 150 yıllık çınar böyle devrildi