Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlenen Gençlik Festivali’nin dördüncü gününde, Türk müziğinin güçlü sesi Kibariye sahne aldı. Cumhuriyet Meydanı’nı hıncahınç dolduran Manisalılar, ünlü sanatçının dillerden düşmeyen şarkılarına hep bir ağızdan eşlik etti. Konseri coşkuyla takip edenler arasında Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu da yer aldı.
Haber Giriş Tarihi: 21.05.2026 11:52
Haber Güncellenme Tarihi: 21.05.2026 11:59
Kaynak:
İHA
Alanı saatler öncesinden dolduran binlerce vatandaş, Kibariye’nin sahneye çıkışıyla büyük bir coşku yaşadı. Sevilen klasiklerinin yanı sıra hareketli ve duygu dolu şarkılarıyla da dinleyicilerine tam anlamıyla bir müzik ziyafeti sunan ünlü sanatçı, Manisalılara unutulmaz bir gece yaşattı. Konsere özellikle gençlerin katılımı ve enerjisi damga vurdu.
Konser arasında sahneye çıkarak başarılı performansından dolayı Kibariye’ye teşekkür eden Başkan Besim Dutlulu, sanatçıya gecenin anısına çeşitli hediyeler takdim etti.
Sahne boyunca seyirciyle samimi bir iletişim kuran Kibariye, aslen Akhisarlı olduğunu hatırlatarak, "Kendi memleketimde, hemşehrilerimle bir araya gelmekten dolayı büyük bir mutluluk ve gurur duyuyorum" sözleriyle Manisalılara teşekkür etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kibariye hem coştu hem coşturdu
Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlenen Gençlik Festivali’nin dördüncü gününde, Türk müziğinin güçlü sesi Kibariye sahne aldı. Cumhuriyet Meydanı’nı hıncahınç dolduran Manisalılar, ünlü sanatçının dillerden düşmeyen şarkılarına hep bir ağızdan eşlik etti. Konseri coşkuyla takip edenler arasında Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu da yer aldı.
Alanı saatler öncesinden dolduran binlerce vatandaş, Kibariye’nin sahneye çıkışıyla büyük bir coşku yaşadı. Sevilen klasiklerinin yanı sıra hareketli ve duygu dolu şarkılarıyla da dinleyicilerine tam anlamıyla bir müzik ziyafeti sunan ünlü sanatçı, Manisalılara unutulmaz bir gece yaşattı. Konsere özellikle gençlerin katılımı ve enerjisi damga vurdu.
Konser arasında sahneye çıkarak başarılı performansından dolayı Kibariye’ye teşekkür eden Başkan Besim Dutlulu, sanatçıya gecenin anısına çeşitli hediyeler takdim etti.
Sahne boyunca seyirciyle samimi bir iletişim kuran Kibariye, aslen Akhisarlı olduğunu hatırlatarak, "Kendi memleketimde, hemşehrilerimle bir araya gelmekten dolayı büyük bir mutluluk ve gurur duyuyorum" sözleriyle Manisalılara teşekkür etti.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
AK Parti’den 11,5 milyon üyesine Cumhurbaşkanı Erdoğan imzalı teşekkür belgesi
Rekabet Kurumu’ndan lastik devlerine milyarlarca liralık rekabet ihlali cezası
Bursa’da feci kaza: 4 yaralı
Bursa'da yaşlı kadın evinde ölü bulundu
Dışişleri Bakanı Fidan, Putin'in Danışmanı Levitin ile görüştü
Beyaz et fiyatlarına fahiş zam yapan marketlere 10 milyon lira ceza
Bakan Bak: "İstanbul 2027 Avrupa Oyunları’nı başarıyla düzenleyeceğiz"
Bursa dahil 12 ilde dolandırıcılık operasyonu...
Korkutan yangına hızlı müdahale