Galatasaray Başkanı Okan Buruk, oyuncuların verdiği sözü açıkladı. Buruk takımdaki son durum ve Osimhen'in sakatlığı hakkında da konuştu.
Haber Giriş Tarihi: 16.04.2026 14:14
Haber Güncellenme Tarihi: 16.04.2026 14:15
Kaynak:
NTV
Galatasaray Başkanı Okan Buruk şampiyonluk yarışı ve takımdaki sakatlıklar hakkında açıklamalarda bulundu.
Buruk eleştirilere, “Bizim işimiz sosyal medyadaki eleştirileri dinlemek değil. Oraları göreceğiz, kabul edeceğiz. Eleştiriler olacak, saygı duyuyorum. Oyuncuları kırmadıkça, kimseyi ezmedikçe bu eleştiriler olacak. Bu sene övgü de çok fazla aldık. Övgü alıyorsanız eleştiriyi de almak zorundasınız.” diyerek yanıt verdi.
Osimhen'in sakatlığı hakkında da konuşan Buruk, “Şanssızlıklar var. Osimhen sezon başından bu yana 3. kez sakatlandı. Osimhen'in olmadığı 3. bölüm. Bu son bölümde bu hep dile getiriliyor ama bazı oyuncular, bazı takımlar için çok önemlidir. Real Madrid için Mbappe, Bayern Münih için Kane neyse, Galatasaray için de Osimen o. Osimhen fiziksel olarak çok iyi. Antrenmanın büyük bölümünde takımla çalıştı. Hafta sonu kadroya alıp almayacağımıza bugün ve yarın bakıp karar vereceğiz.” ifadelerini kullandı.
“OYUNCULAR SÖZ VERDİ”
Buruk sözlerini şöyle sürdürdü:
"Şampiyonluk yarışında ipler bizim elimizde. En yakın rakibimizle kendi sahamızda oynayacağız. Sakatlıklar, mental yorgunluklar olabilir. Biz açız, istekliyiz. Her şeyden çok şampiyonluğu istiyoruz. Oyuncular, benden de çok istiyor şampiyonluğu. İki kupayı kazanmaya odaklanacağız. Oyuncular imzayı atarken şampiyonluk sözü verdiler, o sözü de yerine getirecek."
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Okan Buruk'tan şampiyonluk ve Osimhen açıklaması
Galatasaray Başkanı Okan Buruk, oyuncuların verdiği sözü açıkladı. Buruk takımdaki son durum ve Osimhen'in sakatlığı hakkında da konuştu.
Galatasaray Başkanı Okan Buruk şampiyonluk yarışı ve takımdaki sakatlıklar hakkında açıklamalarda bulundu.
Buruk eleştirilere, “Bizim işimiz sosyal medyadaki eleştirileri dinlemek değil. Oraları göreceğiz, kabul edeceğiz. Eleştiriler olacak, saygı duyuyorum. Oyuncuları kırmadıkça, kimseyi ezmedikçe bu eleştiriler olacak. Bu sene övgü de çok fazla aldık. Övgü alıyorsanız eleştiriyi de almak zorundasınız.” diyerek yanıt verdi.
Osimhen'in sakatlığı hakkında da konuşan Buruk, “Şanssızlıklar var. Osimhen sezon başından bu yana 3. kez sakatlandı. Osimhen'in olmadığı 3. bölüm. Bu son bölümde bu hep dile getiriliyor ama bazı oyuncular, bazı takımlar için çok önemlidir. Real Madrid için Mbappe, Bayern Münih için Kane neyse, Galatasaray için de Osimen o. Osimhen fiziksel olarak çok iyi. Antrenmanın büyük bölümünde takımla çalıştı. Hafta sonu kadroya alıp almayacağımıza bugün ve yarın bakıp karar vereceğiz.” ifadelerini kullandı.
“OYUNCULAR SÖZ VERDİ”
Buruk sözlerini şöyle sürdürdü:
"Şampiyonluk yarışında ipler bizim elimizde. En yakın rakibimizle kendi sahamızda oynayacağız. Sakatlıklar, mental yorgunluklar olabilir. Biz açız, istekliyiz. Her şeyden çok şampiyonluğu istiyoruz. Oyuncular, benden de çok istiyor şampiyonluğu. İki kupayı kazanmaya odaklanacağız. Oyuncular imzayı atarken şampiyonluk sözü verdiler, o sözü de yerine getirecek."
Kaynak: NTV
En Çok Okunan Haberler
Göztepe, 101. yaşını kutladı
Öfkeli baba, kızını rahatsız eden gencin kulağını kesti
Trump'tan Netanyahu'ya küfürlü tepki
Bakan Gürlek’ten taziye mesajı
Plajda silahlı insansız hava aracı bulundu
Suç örgütüne ağır darbe: 63 gözaltı
Şehit Polis Memuru Tayfun Baş, son yolculuğuna uğurlandı
Silahla yaralama şüphelisi tutuklandı
OYAK'ın 65'inci yıl coşkusu, Dragos Sahili'nde tek yürek oldu