Bursa’da taşıma su alarmı! 45 kişi hastanelik oldu
Bursa’da taşıma su alarmı! 45 kişi hastanelik oldu
Bursa'nın Orhaneli ilçesinde iddiaya göre içme suyu şebeke hattına su çeken pompalarda yaşanan arıza sebebiyle taşıma suyla ihtiyaçlarını gideren yaklaşık 45 kişi, zehirlenme şüphesiyle hastanelik oldu.
Haber Giriş Tarihi: 29.05.2026 20:29
Haber Güncellenme Tarihi: 29.05.2026 20:31
Kaynak:
İHA
Olay, Orhaneli ilçesi Firuz Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, şebeke hattına su basan pompalarda yaşanan arıza sebebiyle köyün su depolarındaki su kalmadı. Bayramın birinci ve ikinci gününde evlerin çeşmelerinden su akmayınca bayramı suuz geçirmek istemeyen mahalleli, köyün pınarlarından evlerine taşıma su getirdi. Dün akşam saatlerinden içtikleri sulardan midesi bulanan yaklaşık 45 kişi, özel araç ve ambulanslarla Orhaneli Devlet Hastanesi'ne getirildi. Bazı vatandaşların tedavisi ayakta yapılırken, bazılarının ise Bursa merkezde bulunan hastanelere sevk edildiği öğrenildi. Dün akşamdan itibaren aşırı su kullanımı sebebiyle köyün depolarındaki sular bitme seviyesine kadar indi. evlerde su kesintisi olduğu, ve çeşmelerden çökeltiler sebebiyle kirli su aktığı iddia edildi.
Olayla ilgili araştırmanın devam ettiği belirtildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa’da taşıma su alarmı! 45 kişi hastanelik oldu
Bursa'nın Orhaneli ilçesinde iddiaya göre içme suyu şebeke hattına su çeken pompalarda yaşanan arıza sebebiyle taşıma suyla ihtiyaçlarını gideren yaklaşık 45 kişi, zehirlenme şüphesiyle hastanelik oldu.
Olay, Orhaneli ilçesi Firuz Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, şebeke hattına su basan pompalarda yaşanan arıza sebebiyle köyün su depolarındaki su kalmadı. Bayramın birinci ve ikinci gününde evlerin çeşmelerinden su akmayınca bayramı suuz geçirmek istemeyen mahalleli, köyün pınarlarından evlerine taşıma su getirdi. Dün akşam saatlerinden içtikleri sulardan midesi bulanan yaklaşık 45 kişi, özel araç ve ambulanslarla Orhaneli Devlet Hastanesi'ne getirildi. Bazı vatandaşların tedavisi ayakta yapılırken, bazılarının ise Bursa merkezde bulunan hastanelere sevk edildiği öğrenildi. Dün akşamdan itibaren aşırı su kullanımı sebebiyle köyün depolarındaki sular bitme seviyesine kadar indi. evlerde su kesintisi olduğu, ve çeşmelerden çökeltiler sebebiyle kirli su aktığı iddia edildi.
Olayla ilgili araştırmanın devam ettiği belirtildi.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Bursa'da otluk alanda korkutan yangın
Yıldırım’da kardeşlik köprüsü
Başkan Yılmaz, muhtarlarla bir araya geldi
Bursa'da 'Eşref Tek' için lokma döktürdüler
Bursa'da yol kenarında duran motosiklete çarptı: 1 yaralı
İnegöl’e yeni Aile Sağlığı Merkezi için protokol imzalandı
Bakan Fidan: Türkiye, her türlü desteği vermeye devam edecek
Uludağ Enerji Grubu’na Uluslararası Finansman Ödülü
İçişleri Bakanlığı: 221 şüpheli yakalandı