Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Büyükşehir Belediye Başkanvekili Şahin Biba ile istişare toplantısında bir araya geldi.
Haber Giriş Tarihi: 13.05.2026 14:12
Haber Güncellenme Tarihi: 13.05.2026 14:13
Kaynak:
(BÜLTEN)
Hünkar Köşkü Sosyal Tesisleri’nde gerçekleştirilen toplantıya; Bursa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Deniz Köken ve daire başkanları ile Yıldırım Belediyesi başkan yardımcıları da katıldı. Görüşmede; Yıldırım’da yürütülen çalışmalar ve hayata geçirilmesi planlanan projeler ele alındı. Özellikle ulaşım, kentsel dönüşüm ve sosyal yaşam alanlarına yönelik yatırımlar üzerine kapsamlı değerlendirmelerde bulunuldu. Toplantıda konuşan Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, ortak akıl vurgusu yaptı. Başkan Yılmaz, Yıldırım’a değer katacak hizmetleri işbirliği ve koordinasyon içerisinde hayata geçirmeye devam edeceklerini belirtti. Yılmaz, “Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkanvekili Şahin Biba ile Yıldırım’a kazandırdığımız ve planlama aşamasında olan projelerle ile ilgili verimli bir toplantı gerçekleştirdik. Hemşehrilerimize daha hızlı, kaliteli ve etkin hizmet sunabilmek için yerel yönetimlerin uyum içinde çalışması önem taşıyor” dedi.
YILDIRIM’IN GELECEĞİ İÇİN ÇALIŞIYORUZ
Yıldırım’ın her geçen gün gelişen ve dönüşen bir ilçe olduğunu belirten Başkan Oktay Yılmaz, “Yıldırım’ın sadece bugünü için değil, geleceği için de çalışıyoruz. Yıldırım’ı daha modern, daha yaşanılabilir ve daha güçlü bir şehir haline getirmek adına gayret gösteriyoruz. Ortak akıl ve istişare kültürüyle hareket ederek hem Bursa’mıza hem de Yıldırım’ımıza değer katacak projeleri hayata geçirmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
İŞ BİRLİĞİMİZ DEVAM EDECEK
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanvekili Şahin Biba ise yerel yönetimlerde iş birliğinin önemine dikkat çekti. Biba, “Yıldırım, Bursa’nın en önemli ilçelerinden. Yıldırım’ın ihtiyaçlarına yönelik her projede ortak akıl ve işbirliği içinde hareket etmeyi sürdüreceğiz. Bursa’nın her noktasında olduğu gibi Yıldırım’da da hizmetlerin etkin ve hızlı şekilde yürütülmesi adına iş birliğimiz artarak devam edecek. Ortak amacımız, Bursa ve Yıldırım’ın gelişimine katkı sunacak projeleri hayata geçirmek” dedi. Karşılıklı görüş alışverişi şeklinde gerçekleşen toplantı, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Yıldırım için güç birliği
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Büyükşehir Belediye Başkanvekili Şahin Biba ile istişare toplantısında bir araya geldi.
Hünkar Köşkü Sosyal Tesisleri’nde gerçekleştirilen toplantıya; Bursa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Deniz Köken ve daire başkanları ile Yıldırım Belediyesi başkan yardımcıları da katıldı. Görüşmede; Yıldırım’da yürütülen çalışmalar ve hayata geçirilmesi planlanan projeler ele alındı. Özellikle ulaşım, kentsel dönüşüm ve sosyal yaşam alanlarına yönelik yatırımlar üzerine kapsamlı değerlendirmelerde bulunuldu. Toplantıda konuşan Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, ortak akıl vurgusu yaptı. Başkan Yılmaz, Yıldırım’a değer katacak hizmetleri işbirliği ve koordinasyon içerisinde hayata geçirmeye devam edeceklerini belirtti. Yılmaz, “Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkanvekili Şahin Biba ile Yıldırım’a kazandırdığımız ve planlama aşamasında olan projelerle ile ilgili verimli bir toplantı gerçekleştirdik. Hemşehrilerimize daha hızlı, kaliteli ve etkin hizmet sunabilmek için yerel yönetimlerin uyum içinde çalışması önem taşıyor” dedi.
YILDIRIM’IN GELECEĞİ İÇİN ÇALIŞIYORUZ
Yıldırım’ın her geçen gün gelişen ve dönüşen bir ilçe olduğunu belirten Başkan Oktay Yılmaz, “Yıldırım’ın sadece bugünü için değil, geleceği için de çalışıyoruz. Yıldırım’ı daha modern, daha yaşanılabilir ve daha güçlü bir şehir haline getirmek adına gayret gösteriyoruz. Ortak akıl ve istişare kültürüyle hareket ederek hem Bursa’mıza hem de Yıldırım’ımıza değer katacak projeleri hayata geçirmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
İŞ BİRLİĞİMİZ DEVAM EDECEK
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanvekili Şahin Biba ise yerel yönetimlerde iş birliğinin önemine dikkat çekti. Biba, “Yıldırım, Bursa’nın en önemli ilçelerinden. Yıldırım’ın ihtiyaçlarına yönelik her projede ortak akıl ve işbirliği içinde hareket etmeyi sürdüreceğiz. Bursa’nın her noktasında olduğu gibi Yıldırım’da da hizmetlerin etkin ve hızlı şekilde yürütülmesi adına iş birliğimiz artarak devam edecek. Ortak amacımız, Bursa ve Yıldırım’ın gelişimine katkı sunacak projeleri hayata geçirmek” dedi. Karşılıklı görüş alışverişi şeklinde gerçekleşen toplantı, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Kaynak: (BÜLTEN)
En Çok Okunan Haberler
Kiraz toplamak için ağaca çıktı, düşerek ağır yaralandı
e-YÖKDİL 2026/3 sonuçları açıklandı
Bursa’da iki kardeş arasında bıçaklı kavga: 2 yaralı
Bursa'da binlerce dönüm tarım arazisi zarar gördü
Bursa'da Çevre Günü’nde maden tepkisi: "Doğal alanlarımız madencilerin çalışma sahasına dönüştürüldü"
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Küresel alanda daha güçlü olacağız"
Büyükşehir’den gençlere üniversite yolunda sınav provası
Bursa'da Boğazköy Barajı'nda büyükbaş hayvan ölüsü alarmı
Bursa'da 150 yıllık çınar böyle devrildi