Bakan Bayraktar'dan enerjide tam bağımsızlık mesajı
Bakan Bayraktar'dan enerjide tam bağımsızlık mesajı
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, "TPAO'yu küresel bir enerji oyuncusu yapma hedefimizi gerçekleştirirken sahip olduğumuz üstün teknik kabiliyeti uluslararası deneyimle birleştirerek ülkemizin enerjideki tam bağımsızlık yürüyüşüne güç katmaya devam edeceğiz" dedi.
Haber Giriş Tarihi: 13.04.2026 17:25
Haber Güncellenme Tarihi: 13.04.2026 17:28
Kaynak:
İHA
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, İstanbul'da Türk şirket TPAO ile TotalEnergies arasında Mutabakat Zaptı imzalandığını duyurdu. Sosyal medya hesabından açıklamalarda bulunan Bakan Bayraktar, bu anlaşma ile birlikte Türkiye'nin enerjide tam bağımsızlık ilkesi doğrultusunda emin adımlarla ilerleyeceğini dile getirerek, "Enerjide merkez ülke olma hedefimiz doğrultusunda; İstanbul'da, millî şirketimiz TPAO ile TotalEnergies arasında stratejik bir Mutabakat Zaptı imzalandı. Bu anlaşma ile Türkiye'de ve uluslararası alanda hidrokarbon arama faaliyetlerindeki potansiyel iş birliği imkanlarını kapsamlı bir şekilde değerlendireceğiz. TPAO'yu küresel bir enerji oyuncusu yapma hedefimizi gerçekleştirirken sahip olduğumuz üstün teknik kabiliyeti uluslararası deneyimle birleştirerek ülkemizin enerjideki tam bağımsızlık yürüyüşüne güç katmaya devam edeceğiz" ifadelerine yer verdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bakan Bayraktar'dan enerjide tam bağımsızlık mesajı
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, "TPAO'yu küresel bir enerji oyuncusu yapma hedefimizi gerçekleştirirken sahip olduğumuz üstün teknik kabiliyeti uluslararası deneyimle birleştirerek ülkemizin enerjideki tam bağımsızlık yürüyüşüne güç katmaya devam edeceğiz" dedi.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, İstanbul'da Türk şirket TPAO ile TotalEnergies arasında Mutabakat Zaptı imzalandığını duyurdu. Sosyal medya hesabından açıklamalarda bulunan Bakan Bayraktar, bu anlaşma ile birlikte Türkiye'nin enerjide tam bağımsızlık ilkesi doğrultusunda emin adımlarla ilerleyeceğini dile getirerek, "Enerjide merkez ülke olma hedefimiz doğrultusunda; İstanbul'da, millî şirketimiz TPAO ile TotalEnergies arasında stratejik bir Mutabakat Zaptı imzalandı. Bu anlaşma ile Türkiye'de ve uluslararası alanda hidrokarbon arama faaliyetlerindeki potansiyel iş birliği imkanlarını kapsamlı bir şekilde değerlendireceğiz. TPAO'yu küresel bir enerji oyuncusu yapma hedefimizi gerçekleştirirken sahip olduğumuz üstün teknik kabiliyeti uluslararası deneyimle birleştirerek ülkemizin enerjideki tam bağımsızlık yürüyüşüne güç katmaya devam edeceğiz" ifadelerine yer verdi.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Nilüfer’de çocuklar Ömür Kurt’la çevreyi konuştu
Enginar soyarak ayda 240 bin lira kazanıyor
Magandaya verilen beraat Yargıtay'dan döndü
MHP Bursa'dan Gemlik çıkarması
Bu besinler, vücudun su ihtiyacını destekliyor
Bursa Leylek Şenliği coşkuyla başladı
Plastik eşya deposu alevlere teslim oldu
Tünelde feci kaza: 1 ölü, 2 yaralı
Küçük kızını motosikletle sürükleyen baba gözaltına alındı