Bursa’nın Gemlik ilçesinde kamuya ait otopark ve tuvaletlerin usulsüz şekilde işgal edildiğinin tespit edilmesi üzerine harekete geçen Kaymakamlık, işgal edilen alanları tahliye ederek vatandaşların ücretsiz kullanımına açtı.
Haber Giriş Tarihi: 15.05.2026 11:34
Haber Güncellenme Tarihi: 15.05.2026 11:40
Kaynak:
İHA
Gemlik Kaymakamlığı’nca gerçekleştirilen denetimlerde belediyeye ait bazı otopark ve umumi tuvaletlerin hukuka aykırı şekilde kullanıldığı belirlendi. Denetimler çerçevesinde ;Hürriyet Caddesi üzerindeki katlı otopark, Sahil Camii yanındaki açık otopark, Eski Pazar Caddesi aralığında bulunan açık otopark ile İskele karşısı ve Ilıca Caddesi girişindeki umumi tuvaletlerin tahliye edildiği bildirildi. Söz konusu alanların vatandaşların ücretsiz kullanımına sunulduğu öğrenildi.
Kaymakamlık açıklamasında, kamu düzeninin korunması, vatandaşlara ait ortak kullanım alanlarının yeniden kamu hizmetine kazandırılması ve hukuka aykırı işgallerin önlenmesine yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.
Öte yandan açıklamada, idarenin eylem ve işlemlerine karşı yargı yolunun açık olduğu da belirtildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Gemlik’te otopark ve tuvalet işgaline geçit yok
Bursa’nın Gemlik ilçesinde kamuya ait otopark ve tuvaletlerin usulsüz şekilde işgal edildiğinin tespit edilmesi üzerine harekete geçen Kaymakamlık, işgal edilen alanları tahliye ederek vatandaşların ücretsiz kullanımına açtı.
Gemlik Kaymakamlığı’nca gerçekleştirilen denetimlerde belediyeye ait bazı otopark ve umumi tuvaletlerin hukuka aykırı şekilde kullanıldığı belirlendi. Denetimler çerçevesinde ;Hürriyet Caddesi üzerindeki katlı otopark, Sahil Camii yanındaki açık otopark, Eski Pazar Caddesi aralığında bulunan açık otopark ile İskele karşısı ve Ilıca Caddesi girişindeki umumi tuvaletlerin tahliye edildiği bildirildi. Söz konusu alanların vatandaşların ücretsiz kullanımına sunulduğu öğrenildi.
Kaymakamlık açıklamasında, kamu düzeninin korunması, vatandaşlara ait ortak kullanım alanlarının yeniden kamu hizmetine kazandırılması ve hukuka aykırı işgallerin önlenmesine yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.
Öte yandan açıklamada, idarenin eylem ve işlemlerine karşı yargı yolunun açık olduğu da belirtildi.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler
Trump: "İran’ın haberi olmadan milyonlarca varil petrol çıkardık"
Beşiktaş, adının finale yazdırdı
Bursa'da fabrika inşaatında iş kazası: 1 yaralı
Bursa’da korkutan yangın
Bursa'daki feci kazada ölen sürücünün kimliği belli oldu
Fenerbahçe Yönetim Kurulu ilk toplantısını gerçekleştirdi
Bursa’da hava destekli uyuşturucu operasyonu: 17 tutuklama
Bursaspor'da Mesut Ünal ile yollar ayrıldı
Bursa'da korkutan kaza: Motosiklet sürücüsü yaralandı